2021-05-20, 22:44
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sillynamnam
Det är ju lite hyckleri här. Det handlar ju om kritik mot sexköpare som åker till Thailand just för att köpa billig fitta. Sen är det ändå sant att hon borde använda ett annat uttryck för thailändska kvinnor även här i Sverige blir bemötta med en massa rasism. Från gubbar som ser dem som billig fitta.

Ja det är väldigt mycket hyckleri i det här.

Thailändskor och tex unga ryska tjejer vittnar hela tiden om hur illa de blir bemötta av män som ser dem som "billig fitta".

Blir männen här upprörda över detta? Nej, de blir upprörda över en kvinna som uttalar kritik mot detta. Då helt plötsligt blir männen här jätteupprörda och tycker sååå synd om thailändskorna med flera.

Skrattretande. Problemet var nog snarare att det var deras största nemesis i livet som uttalade sig - "en svensk kvinna"
Citera
2021-05-21, 09:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Ja det är väldigt mycket hyckleri i det här.

Thailändskor och tex unga ryska tjejer vittnar hela tiden om hur illa de blir bemötta av män som ser dem som "billig fitta".

Blir männen här upprörda över detta? Nej, de blir upprörda över en kvinna som uttalar kritik mot detta. Då helt plötsligt blir männen här jätteupprörda och tycker sååå synd om thailändskorna med flera.

Skrattretande. Problemet var nog snarare att det var deras största nemesis i livet som uttalade sig - "en svensk kvinna"

Kanske om kvinnor slutar kalla andra kvinnor för billig fitta, hora och luder och fokuserar på att göra sigsjälva till bättre individer, att konkurera med varandra behöver ju inte göras genom att nedvärdera sina motståndare, Män gör ju i regel inte det tex.....
Citera
2021-05-21, 11:45
Medlem
Svenska feminister verkar ha något emot kvinnliga asiatiskor.
Citera
2021-05-21, 13:04
Medlem
sillynamnams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slö
Kanske om kvinnor slutar kalla andra kvinnor för billig fitta, hora och luder och fokuserar på att göra sigsjälva till bättre individer, att konkurera med varandra behöver ju inte göras genom att nedvärdera sina motståndare, Män gör ju i regel inte det tex.....

Du missförstår det här, kanske med flit. Det handlar om prostitution.
Citera
2021-05-21, 13:10
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Ekman har dock rätt i sakfrågan.
Citera
2021-05-21, 13:14
Medlem
sillynamnams avatar
Thailands ambassadör vill väl putsa på fasaden. Dvs att en ambassadör kritiserar en skribent kan lika gärna handla om hyckleri....
Citera
2021-05-21, 13:42
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Thailands ambassadör vill väl putsa på fasaden. Dvs att en ambassadör kritiserar en skribent kan lika gärna handla om hyckleri....

Nejnej det uppenbara hyckleriet här är en feminist som gör ner andra kvinnor. Fittmaktsordningen som slog till igen.
Citera
2021-05-21, 13:50
Medlem
sillynamnams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Nejnej det uppenbara hyckleriet här är en feminist som gör ner andra kvinnor. Fittmaktsordningen som slog till igen.

Hon använder sexköparnas uttryck, och de åker till Thailand för att köpa billig fitta. Småpojkar också för den delen. Och minderåriga flickor. Det är en business och det är den alla borde bli upprörda över.
Men det var klart olämpligt att hon använde det uttrycket eftersom det finns mycket rasism mot thailändska kvinnor.
Citera
2021-05-21, 14:04
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Hon använder sexköparnas uttryck, och de åker till Thailand för att köpa billig fitta. Småpojkar också för den delen. Och minderåriga flickor. Det är en business och det är den alla borde bli upprörda över.
Men det var klart olämpligt att hon använde det uttrycket eftersom det finns mycket rasism mot thailändska kvinnor.

Nej det är hennes uttryck och hon nämner dessutom bara billig fitta i förbifarten när hon egentligen klagar på queeraktivister så hon tillskriver inget värde alls åt prostituerade, som dom flesta kvinnor känner om dom är ärliga och det handlar som sagt om fittmaktsordningen och tanter som inte gillar insikten om att dom numera är tanter och ingen är intresserad av deras hål längre.

Man kan bara bli upprörd över det om man är en diktator. Thailand gör givetvis precis som dom vill. Sexköpslagen vi har är ett komplett skämt som enbart uppmuntrar till prostitution så vi kan givetvis inte säga något om Thailand som har ännu mindre straff för prostitution.

Bara att se på Paolo Roberto situationen så avslöjar feminister sig totalt. Ingen jävel brydde sig om den prostituerade som var tillbaka och jobbade 3 dagar senare utan det handlade om manshat och att kunna sänka en fiende. Feminister som låtsas att det handlar om omtanke för prostituerade ljuger för dom avsky båder torskar och horor eftersom både utmanar fittmaktsordningen och sänker värdet på fitta. Hur kan du ens sitta här och låtsas vara upprörd över billig fitta i Thailand när du får sälja precis hur mycket fitta du vill i Sverige? Någon jävla måtta på ert hyckleri får det allt finnas.
Citera
2021-05-21, 14:17
Medlem
sillynamnams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Nej det är hennes uttryck och hon nämner dessutom bara billig fitta i förbifarten när hon egentligen klagar på queeraktivister så hon tillskriver inget värde alls åt prostituerade, som dom flesta kvinnor känner om dom är ärliga och det handlar som sagt om fittmaktsordningen och tanter som inte gillar insikten om att dom numera är tanter och ingen är intresserad av deras hål längre.

Man kan bara bli upprörd över det om man är en diktator. Thailand gör givetvis precis som dom vill. Sexköpslagen vi har är ett komplett skämt som enbart uppmuntrar till prostitution så vi kan givetvis inte säga något om Thailand som har ännu mindre straff för prostitution.

Bara att se på Paolo Roberto situationen så avslöjar feminister sig totalt. Ingen jävel brydde sig om den prostituerade som var tillbaka och jobbade 3 dagar senare utan det handlade om manshat och att kunna sänka en fiende. Feminister som låtsas att det handlar om omtanke för prostituerade ljuger för dom avsky båder torskar och horor eftersom både utmanar fittmaktsordningen och sänker värdet på fitta. Hur kan du ens sitta här och låtsas vara upprörd över billig fitta i Thailand när du får sälja precis hur mycket fitta du vill i Sverige? Någon jävla måtta på ert hyckleri får det allt finnas.

Tycker du skriver så himla virrigt.
Bemöter några enstaka saker.
Paolo Roberto-situationen handlade mer om klassisk skandalpress än om feminism. Riktiga feminister jobbar konkret på fältet i många olika verksamheter och det du ser i media handlar om något annat.

Det är inte sant att feminister inte bryr sig om prostituerade.

Jag låtsas inte vara upprörd över sexindustrin, jag är upprörd.
Varför skulle jag vilja sälja fitta? Jag fattar noll. Det är bland det otäckaste jag kan tänka mig.
Citera
2021-05-21, 15:04
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Paolo Roberto-situationen handlade mer om klassisk skandalpress än om feminism. Riktiga feminister jobbar konkret på fältet i många olika verksamheter och det du ser i media handlar om något annat.

Varför skulle jag vilja sälja fitta? Jag fattar noll. Det är bland det otäckaste jag kan tänka mig.

Nej jag är inte virrig utan du hänger bara inte med.

Nej det handlade om manshat och kunna sätta dit en antifeminist. Strömstedt intervju omtagen 3 gånger säger allt om vårt klimat här i feminismens Nordkorea.

Feminister bryr sig inte, dom hatar prostituerade, det är en väldig skillnad.

För att du får sälja fitta. Det är en precis lika logisk lag som att sälja knark vore lagligt men inte att köpa. Om du nu är en kvinna i låt oss säga Rumänien så väljer du A Polen där det är olagligt och du riskerar fängelse eller B Sverige där det är lagligt och du kan ta högre priser. Feminister och sexköpslagen gör precis ingenting annat än uppmuntrar till prostitution. Att låtsas vara upprörd över Thailand är ju ett skämt både intellektuellt och känslomässigt. Städa framför egen jävla dörr först era hycklare.
Citera
2021-05-21, 15:06
Medlem
Citat:

Gäller samma sak för andra ismer, man är inte "riktig-nazist om man inte jobbar "på fältet" ?

Citat:
Kvinnor bryr sig inte om prostituerade, eller ja, de "bryr" sig aldeles förmycket

Citat:

vad har dina känslor kring att sälja fitta med de som väljer att sälja fitta att göra, är det det som gör den billig enligt dig och ekis, att de vill sälja den?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in