En uppdatering på vad som har hänt:
Jag fick resultatet på min första tenta: U, mycket bättre än förra gången men ändå några poäng ifrån.
Sedan pluggade jag rätt ordentligt och som bara den till min andra tenta i början av juni som kändes till och med mycket bättre men som jag idag fick reda på att jag här också fick U.
Jag vet inte riktigt vad jag gör för fel.

Har lite problem med att hinna skriva så mycket som jag kan på själva tentamen som är på 7 timmar. Jag känner verkligen att jag kan och har pluggat ordentligare & smartare för varje gång jag sitter där men ändå är jag väldigt nära gränsen av godkänd & inte klarar en tenta.
Nu har jag två stora tentamen i augusti, båda på 7 timmar och blir hemskt osäker på hur jag denna gången utan tvivel pluggar ''rätt''. Detta går som på liv och död för mig. Jag vill detta verkligen! Måste klara i alla fall första tentan främst för att få plugga vidare på min drömutbildning! Men hur jag denna gången gör rätt vet jag inte! Känns som hopplöst nu när det har hänt mig 2 gånger på första kursen och 1 gång på andra kursen. Vad ska jag göra? Snälla hjälp! Jag är i stort behov av hjälp