2016-03-18, 12:06
Medlem
Blev helt paff när jag var på youtube å lyssnade på rysk haschmusik, på ryska heter gräs: trava och brunröka: heter anasha, lyssna gärna på låten Blatny Udar, eller låten anasha,
min fråga nu, mina damer å herrar, jag har hört att ryssarna har skitbra uzbekröka, och azerbadjanbrass, som typ kostar 25 kr grammet, rökat är nästan vitt å påminner om det beryktade tempel-shitt,

en bonusfråga: kan man röka gräs som är odlat fr fågelfrö-hampa

kram fr Er pandorak
Citera
2016-03-18, 12:12
Medlem
Lilabanans avatar
http://webehigh.org/st-petersburg-russia/

Där har du lite info om st petersburg, sök den stad du är intresserad av.

Din bonusfråga;
Jag har rökt fågelarter hampa. Rökte en femma rent i en stor fet joint och blev på sin höjd liiiiiiiiiite beng, om ens det, kan ha vart placebo.
Citera
2016-03-18, 16:36
Medlem
Din bonusfråga: Nej.
Citera
2016-03-19, 23:29
Medlem
Grodaifickans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bromoflow
Din bonusfråga: Nej.
Klart som fan att man kan röka det. Om man får någon effekt av det är dock en helt annan femma.

Har själv rökt gräs odlat på fågelmixhampafrö som gett effekt. Ska dock nämnas att det var inköpt i utlandet (frömixen då alltså. Vill minnas att det köptes i europas östligare delar). Var som riktigt kasst bushweed och man fick röka det rent i ganska väl tilltagna koner. Funkade gjorde det dock definitivt.
Citera
2016-03-20, 09:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grodaifickan
Klart som fan att man kan röka det. Om man får någon effekt av det är dock en helt annan femma.

Har själv rökt gräs odlat på fågelmixhampafrö som gett effekt. Ska dock nämnas att det var inköpt i utlandet (frömixen då alltså. Vill minnas att det köptes i europas östligare delar). Var som riktigt kasst bushweed och man fick röka det rent i ganska väl tilltagna koner. Funkade gjorde det dock definitivt.

Ja, så är det. Jag tolkade frågan som om man kan bli hög på svenska fågelfrön, eftersom den alltid verkar dyka upp på forum.
Senast redigerad av Bromoflow 2016-03-20 kl. 10:07.
Citera
2016-03-22, 23:28
Medlem
skunkys avatar
Haha vad är ens poängen med den här tråden att du lyssnat på rysk haschmusik?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in