2016-06-03, 14:10
Medlem
Vem ska man kontakta fr att uttrycka sitt ogillande fr idn att bygga modulhus p Grdet?
Citera
2016-06-03, 14:12
Medlem
mahutma_homos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drickerkiss
Vem ska man kontakta fr att uttrycka sitt ogillande fr idn att bygga modulhus p Grdet?

Kungen.
Citera
2016-06-03, 15:21
Medlem
Badios avatar
Det blir inget boende i Sundby.
Citat:
Stockholms stad fryser planerna p modulhus nra Sundbyskolan. Den planerade utbyggnaden av Sundbyskolan innebr att tomten kan komma ifrga fr skolverksamhet. Ngra konkreta planer finns inte men staden vill tills vidare reservera marken.
http://www.stockholm.se/-/Nyheter/Fa...Sundby-frysta/
Citera
2016-06-03, 15:36
Medlem
Allts, i Stockholms finns del frmodligen mer invandrare n ngon annan stans i hela sverige, till och med malm. Ni har vad? Rosengrd? Vi har Rinkeby, Tensta, Hsselby, Husby, Haninge, Norsborg, Hagstra, Skarpnck, Fittja, Rgsved... Skulle kunna sitta och skriva ungefr 10-15 stllen till men jag r lite full just nu och pallar inte skriva mer...
Citera
2016-06-03, 15:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Logisksvensk
Allts, i Stockholms finns del frmodligen mer invandrare n ngon annan stans i hela sverige, till och med malm. Ni har vad? Rosengrd? Vi har Rinkeby, Tensta, Hsselby, Husby, Haninge, Norsborg, Hagstra, Skarpnck, Fittja, Rgsved... Skulle kunna sitta och skriva ungefr 10-15 stllen till men jag r lite full just nu och pallar inte skriva mer...

Det handlar vl om proportioner. Visst r Stockholm (och Gteborg) fulla med invandrare men det r nd tydligt mer Svenskar. I Malm ser man knappt ngra.
Citera
2016-06-04, 22:01
Medlem
Politiskt korrekta Direktpress som ger ut lokaltidningar i Stockholm som till vervgande del r ren PK-proganda drar sitt str till stacken och undrar varfr inte Stockholms innerstad fr fler flyktingboenden: http://www.stockholmdirekt.se/nyhete...RFEE9gG12SrXQ/

Frfattare till artikeln r:

Clarence Frenker
Mimmi Epstein
Michael Toll
Tomasz Pozar

Om man gr lite snabb research p dessa snillen str det ganska snabbt klart att dessa mnniskor r typiska flyktingkramande vnsterjournalister som hatar det mesta till hger om vnsterpartiet. Det som str mig r att de tidningar de skriver i med automatik delas ut till en mngd hushll och inget man kan tacka nej till, trots en "nej tack till reklam"-skylt p drren. Det r faktiskt ganska allvarligt, med tanke p att de flesta svenskar blint tror p vad som str i papperstidningen. Varfr fr Direktpress leva kvar med dessa priviligier?
Senast redigerad av NeoFlexer 2016-06-04 kl. 22:04.
Citera
2016-06-05, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NeoFlexer
Politiskt korrekta Direktpress som ger ut lokaltidningar i Stockholm som till vervgande del r ren PK-proganda drar sitt str till stacken och undrar varfr inte Stockholms innerstad fr fler flyktingboenden: http://www.stockholmdirekt.se/nyhete...RFEE9gG12SrXQ/

Frfattare till artikeln r:

Clarence Frenker
Mimmi Epstein
Michael Toll
Tomasz Pozar

Om man gr lite snabb research p dessa snillen str det ganska snabbt klart att dessa mnniskor r typiska flyktingkramande vnsterjournalister som hatar det mesta till hger om vnsterpartiet. Det som str mig r att de tidningar de skriver i med automatik delas ut till en mngd hushll och inget man kan tacka nej till, trots en "nej tack till reklam"-skylt p drren. Det r faktiskt ganska allvarligt, med tanke p att de flesta svenskar blint tror p vad som str i papperstidningen. Varfr fr Direktpress leva kvar med dessa priviligier?
Michael Toll r vl verklass s det stnker om det.......
Citera
2016-06-05, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drickerkiss
bump
Citera
2016-06-05, 18:32
Medlem
P Grdet och Djurgrden finns mycket ledig plats att bygga p.Plus att det vore ltt att komma in p arbetsmarknaden d det ligger mnga stora fretag i trakterna till stermalm....

Win/Win...?..
Citera
2016-06-05, 22:00
Medlem
SyndiKandAm92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Logisksvensk
Fr det frsta har du inte ens varit i Malm. Vad bara Rosengrd? Hermodsdal, Lindngen, Nydala, Kroksbck, Holma, Sderkulla, Agustenborg, Sofielund, Mllan, kan forsttta med denna listan om bara jag hade pallat.

fr det andra, sluta bla invandring om de str dig s mycket och gr ngot t problemen. fattar inte hur ni kan klaga och klaga p varenda litet problem men de flesta av er gr inget annat n att klaga. hade jag varit svensk hade jag fan gjort ngot t det.
Citera
2016-06-06, 00:05
Medlem
Hjlp till och sttta rbyborna

http://www.skrivunder.com/motsattnin...lshusen_i_orby
Citera
2016-06-07, 11:27
Medlem
Nr ska vansinnet ta slut???

Lser lite om lget i Norge.
Hur mnga asylskare kommer dit?

Dr r siffran fr maj mnad 195 st.
Och totalt 1407 under ret hittills.
Deras mottagningsanlggningar brja gapa tomma.
Hr byggs de ut....

Varfr kan inte Sverige mer eller mindre kopiera norges politik p omrdet. En politik som helt klart ger en hanterbar situation.

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/f...ar/a/23705050/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in