2016-03-20, 00:36
Medlem
TrashteamSWEs avatar
Känt han sen grundskolan, han blev indragen av dom äldre uppenbarligen, så du menar alltså att om en individ sysslar med sånt då jävlar är dom dåliga människor eller vadå? Antar att du är en person som inte kan tänka för sig själv.
Citera
2016-03-20, 01:06
Medlem
bradgardsindianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrashteamSWE
Känt han sen grundskolan, han blev indragen av dom äldre uppenbarligen, så du menar alltså att om en individ sysslar med sånt då jävlar är dom dåliga människor eller vadå? Antar att du är en person som inte kan tänka för sig själv.

Lol , jag kan mycket väl tänka för mig själv men jag är inte så övermåttan snäll. Jag ställer inte upp och hjälper till med vad som helst även om jag känt någon sedan Adam var länsman. När jag pundade i tonåren umgicks jag också med en del äldre, jag skulle inte säga att jag blev "indragen", jag valde själv tyckte det var rätt behagligt att vara påtänd men kunde ändå välja att avstå från de mest rabiata. Hade inga problem med att säja "det skiter jag i, har ingen lust att vara med på det".

Fast visst, och därav min tidigare fråga, han kanske blev ombedd att köra eller något under förespegling att det gällde något annat.
Senast redigerad av bradgardsindianen 2016-03-20 kl. 01:54.
Citera
2016-03-20, 01:58
Medlem
Vmos avatar
Vad är namnet på BO?
Citera
2016-03-20, 02:18
Medlem
bradgardsindianens avatar
Citat:

Snäll, indragen av äldre...kan ibland kanske handla om övertro på sin förmåga? Jag känner antagligen inte just denna personen men har varit bekant med en del som beskrivs just så och som hamnat i svåra problem (eller blivit dödade) i ett fåtal fall kan man kanske hävda att personen är efterbliven men i det flesta fall faktiskt inte, även om det kanske är svårt att göra rimlighetsbedömningar när man står mitt i en händelse så har man ett eget ansvar. T.o.m. om du är i ett krig kan du straffas om du bara lyder order om ordern är fel (även om personen är formellt behörig att ge dig ordern och äldre än dig).
Citera
2016-03-21, 13:52
Medlem
Inblandad i Hallunda rånet?
Citera
2016-03-24, 02:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vem-F
Inblandad i Hallunda rånet?
nej
Citera
2016-03-24, 19:09
Medlem
Vem är BO?
Citera
2016-04-05, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vbybronx14
Vem är BO?
BO=J*han B*rh*ne
*=o,*=i,*=a
Är med i lexbase men jag har inte det så någon annan får titta.
Citera
2016-04-05, 21:31
Bannlyst
Citat:
Han blev skjuten i vårberg, platsen där han bor.
Inga vittnen men valpar har golat .
Lille blå täckjackan var visst med och dumpa puffran. Men det vet du nog också ...
Citera
2016-04-07, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blote
BO=J*han B*rh*ne
*=o,*=i,*=a
Är med i lexbase men jag har inte det så någon annan får titta.

https://www.instagram.com/p/BDJiTALP...=ambesa_&hl=sv
Han till höger
Citera
2016-04-09, 01:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jagvetxxx
nej
Jävla troll vad säckar du runt med lögner för?
BO var visst inblandad i både rån och annat. Lillkalle stod ofta påtänd och hängde i Vårbergs centrum.
Betalar man inte för sig så ryker man.

Ni vet vem som golat.
Citera
2016-04-18, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vbybronx14
https://www.instagram.com/p/BDJiTALP...=ambesa_&hl=sv
Han till höger
han till VÄNSTER!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera