Citat:
Ursprungligen postat av
rotenurkalaset-0
Tja!
Tog en lyssning på Flaimastel. Är det synonym för "frymaster"? :P
Alright, jag gillade den laidback-melodin och så. Men personligen gillar jag inte dina vocals, sorry! Känns som det blev för mycket skämt i mina öron. MEN det är din stil och kör på det!

Jajjemen, det är det! Tack för kritik, all är välkommen. Låten var tänkt som ett halvtorrt skämt och jag är ingen direkt skicklig vokalist så jag är nöjd med hur du uppfattade den hehe. Kul att du gillade melodin och så och kul att du tog dig tid till att skriva något. Mvh!
Citat:
Ursprungligen postat av
JONFRED
Hej!
Tycker det lät bra faktiskt, själva mixen ihop med musiken var bra och din röst är ju väldigt säregen och lirade ihop med helheten, kommer lyssna på låten när jag behöver muntras upp. Ang. vocalens sticker du ju ut och jag antar att det är vad du vill och mitt tips är att försöka producera lite mer för att hitta hur du jobbar bäst och vad som funkar!
Kör på!
Mvh
Tack för kritik. Skönt att du öht kommer lyssna på den igen haha. Ja, vocalsen blev som de blev för det var så jag började "rappa" medans jag letade efter käk, så det fick följa med i låten då ja tyckte det kändes gött.
Har några fler grejjer på G och lär mig lite hela tiden så kommer förhoppningsvis få upp något mer inom några dagar/veckor hehe. Tack för svar!