2016-03-18, 19:30
Medlem
Hizirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dack
Vilket land kommer dessa förträffliga samhällsmedborgare i från?

Kurder. Sveriges bästa invandrare.
Citera
2016-03-18, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -TheRiddle-
Vad har hänt med flashback, så mycket idioter som postar så många oväsentligheter. massa trams om "gated communitys" och vad som är ghetto och inte ghetto.
Och alla dessa maskerade namn och maskerade fb-länkar, att ni orkar. Fortfarande har jag inte sett BO med namn och adress som sig bör så här kommer det så att vi alla vet vad vi pratar om.

Akis Sampson Tiritidis, född 1992-10-12
Eksätravägen 112
127 61 Skärholmen

Finns på Lexbase, misstänkt för grovt väpnat rån 2013, (FB) Sthlm: Väktare skjuten i samband med värdetransportrån vid City Gross i Kungens kurva

Ingen större förlust för skattebetalarna med andra ord

Vad är det du säger sjuka människa....
Ok misstänkt med det är skillnad med misstänkt o att vara dömd för det...
Citera
2016-03-18, 19:35
Medlem
Så om jag förstår rätt,så har den skjutne killens bror ochså blivit mördad! Stackars stackars mamma och pappa
Citera
2016-03-18, 19:41
Medlem
Hizirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AussieRedMan
Kan bekräfta att Karwan bröderna är riktigt hårda, tvekar aldrig att använda våld. Får du nått att göra med dom=spring.

Är det inte så generellt med alla kurder? Dem är kända för ilska och vrede. Mord är vardagsmat för dem.

Som du säger, fly landet eller utrota hela familjen är enda lösningen.
Citera
2016-03-18, 19:44
Medlem
Hizirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrcoolbabito
Jag har hört att Akis är en av 5 som står på listan till att dö stämmer det? i såna fall är det 4 kvar någon som har koll på vilka det är i såna fall? det sägs att Karwan har skaffat sig handgranater/automatvapen/C4/och en massa andra handvapen för att engång för alla utrota dom som låg bakom mordet på hans bror är detta troligt och är dessa bröder kapabla att göra sådant? det verkar ju uppenbarligen som att dom förberett sig för krig. det väl antagligen sånt man får räkna med när någon tar någons brors liv.

Du verkar ha lite koll på den där kurdfamiljen, eller bröderna. Kan du förklara om dem ligger i krig med något gäng eller mot alla för att ta över en marknad?

Att bröderna beväpnat sig tungt är inte omöjligt, det ligger i den kurdiska tänkandet.
Citera
2016-03-18, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av El-Strutso
Du var bara tvungen att skriva hans namn va? Låt familjen sörja ifred...
Om du nu "vet" allt detta så hör av dig till polisen.

ditt blindstyre läs igenom tråden igen hans hela namn och efternamn var redan ute när jag skrev hans förnamn.
Citera
2016-03-18, 19:58
Medlem
Hizirs avatar
Personen som blev skjuten i huvudet i Vårby Gård, diskuteras det i den här tråden, hittar inte något om händelsen som ett ämne?
Citera
2016-03-18, 20:01
Moderator
blomvattnares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hizir
Personen som blev skjuten i huvudet i Vårby Gård, diskuteras det i den här tråden, hittar inte något om händelsen som ett ämne?
Nummer fem på förstasidan här i Aktuella brott...

(FB) Man hittad skjuten i Vårby (2016-03-18)
Citera
2016-03-18, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hizir
Du verkar ha lite koll på den där kurdfamiljen, eller bröderna. Kan du förklara om dem ligger i krig med något gäng eller mot alla för att ta över en marknad?

Att bröderna beväpnat sig tungt är inte omöjligt, det ligger i den kurdiska tänkandet.

Jag känner dom inte personligen därav är det svårt för mig att veta. men enligt ryktena så drar dom sig inte undan för något eller någon.. dom är självständiga och väldigt respekterade. det som sker om vi leker med tanken att det är dom som ligger bakom mordet i bredäng är som sagt ett efterspel/hämnd för deras avlidna bror. och jag har hört att en handfull grabbar ska dö sen drar dom sig tillbaka
Citera
2016-03-18, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bea67
Så om jag förstår rätt,så har den skjutne killens bror ochså blivit mördad! Stackars stackars mamma och pappa

Du förstog fel
Citera
2016-03-18, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av L.Kollberg
BO bodde ihop med syster och föräldrar i Skärholmen. Vet man vad han försörjde sig på? Ärligt arbete eller endast kriminella affärer?

BO bodde med sina föräldrar , inte med sin syster. Killen höll på med ärligt arbete
Citera
2016-03-18, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrcoolbabito
ditt blindstyre läs igenom tråden igen hans hela namn och efternamn var redan ute när jag skrev hans förnamn.

Spelar ingen roll..
Jag frågade om DU var tvungen att skriva hand namn. Vi har de tillräckligt med jobbigt så stt behöva se hans namn hjälper ej
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in