2020-05-27, 14:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cuck-make
Min fru gillar darkside, hon har hittat många rejält dominanta män som behandlat henne precis som hon vill där.
.
Jag är på ds nästan varje dag, kvinnor som henne finns det många av där, som har ett förhållande men vill ha spänning och smaka på någon annans k*k.
Men det är slagsmål om dem då de är så få, en bristvara på ds.
Jag är också där av samma anledning, men får bara kontakt med bisexuella män. Kanske jag hittar en kvinna snart.😉
Citera
2020-05-27, 15:51
Citat:
Ursprungligen postat av Doppers
.
Jag är på ds nästan varje dag, kvinnor som henne finns det många av där, som har ett förhållande men vill ha spänning och smaka på någon annans k*k.
Men det är slagsmål om dem då de är så få, en bristvara på ds.
Jag är också där av samma anledning, men får bara kontakt med bisexuella män. Kanske jag hittar en kvinna snart.😉

Finns massa fake profiler på Ds som kör med cuckold-tema. Ensamma snubbar som går igång på sina fantasier i så hög utsträckning att de till slut börjar tro att det är verklighet. Emellanåt låtsas de vara par, emellanåt kvinnor.

Med det inte sagt att det inte finns många seriösa profiler.
Citera
2020-05-28, 08:48
Medlem
Var med där under ett par år, dock inte super aktive. På den tiden hitta jag bara två kvinnor som var vettiga att snacka med och har lite kontakt med dem än idag.

Upplevde sidan som rena sandlådan tillslut, många av trådarna blev desperata rop efter kontakt. Är förvånad att sidan ens finns kvar.
Citera
2020-06-02, 00:49
Citat:
Ursprungligen postat av letade

Upplevde sidan som rena sandlådan tillslut, många av trådarna blev desperata rop efter kontakt. Är förvånad att sidan ens finns kvar.

Kan inte påminna mig att jag ens sett tendensen till något sådant under alla år jag var med där. Måste ha varit i speciella underforum.
Citera
2020-06-06, 13:20
Medlem
Tycker darkside är så sjukt svårt som undergiven tjej. Jag är inte ”rätt typ” (pk, feminist, etc) och det är svårt att träffa genuint dominanta män. Använder fetlife.
Citera
2020-06-06, 20:41
Medlem
Asmodeusvults avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SarasarasaraS
Tycker darkside är så sjukt svårt som undergiven tjej. Jag är inte ”rätt typ” (pk, feminist, etc) och det är svårt att träffa genuint dominanta män. Använder fetlife.
Det är väl bara att låta bli att skriva i de nätverk som handlar om politik eller generella saker.

Av alla tjejer jag träffat genom Darkside genom åren har en visar sig vara feminist.

Men Fetlife är förstås ett utmärkt alternativ.
Citera
2020-06-07, 07:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SarasarasaraS

"Genuint dominanta" är ju rätt svävande. Dock är DS inte en sida om man vill träffa någon vettig.
Citera
2020-06-07, 18:53
Citat:
Ursprungligen postat av Kratatch
Dock är DS inte en sida om man vill träffa någon vettig.

Man ska aldrig säga aldrig men med största sannolikhet klarar man sig bättre i livet om man undviker Darksekt och de destruktiva krafter som håller till där. Tänker närmast på en äldre herre som skriver dagbok en gång i halvåret på Darksekt om hur ensam han är trots att han är med mitt i smeten, knullar och håller i både undervisning och event. Tycks ha gått helt vilse i någon slags önskan om att vara ung igen.

Knull utan hjärta, hjärna och kärlek i syntes med sektmentalitet. Tragiskt är bara förnamnet.

Inte för att man inte kan använda sådana platser som en krydda i livet, men då finns det bättre mindre sekteriska platser.
Citera
2020-07-20, 23:14
Davids vänsterradikala purge av Darkside fortsätter. Efter deletandet av gruppen högerspöken har Bowman nu fått sitt konto spärrat i väntan på utredning. Endast rättrogna intersektionalister och opolitiska pellejönsar kommer att tillåtas vara kvar till slut.
Citera
2020-07-20, 23:56
Medlem
Asmodeusvults avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sinestro
Davids vänsterradikala purge av Darkside fortsätter. Efter deletandet av gruppen högerspöken har Bowman nu fått sitt konto spärrat i väntan på utredning. Endast rättrogna intersektionalister och opolitiska pellejönsar kommer att tillåtas vara kvar till slut.
Vad orsakade utredningen av hans konto?
Citera
2020-07-21, 00:03
Medlem
tigertompas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sinestro

Är xzenu också kvar som moderatorer? Som är David högra hand
Citera
2020-07-21, 07:26
Citat:
Ursprungligen postat av Asmodeusvult
Vad orsakade utredningen av hans konto?

David lämnar aldrig någon officiell förklaring utan han bara stänger ner eller spärrar. Högerspöken förklarade han med att det var en grupp som stod i opposition till Darksides värdegrund.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in