2016-03-17, 06:27
Medlem
Jo, jag registerade mig precis på en webbsida där man får 20 coins var 200 sekund och med dem coins kan du joina raffles och vinna olika saker.

Men frågan är om det typ finns ett sätt att snabba på tiden eller skippa den totalt, någon som kan hjälpa mig ?? Tacks för alla svar

Moderator får flytta tråden om jag har lagt den fel!
Citera
2016-03-17, 09:09
Medlem
Det tjänar inget till, sidan är ju en bluff.
Citera
2016-03-17, 09:15
Medlem
Låter definitivt som en scam med møjlighet att få lite skit på datorn. Jag hade slæppt det, men det kanske finns något att gøra.
Citera
2016-03-17, 10:11
Medlem
Challebjoerns avatar
Vilken sida talar vi om?
Citera
2016-03-17, 11:46
Medlem
Med Cheat Engine har jag för mig att man kan göra så att tiden tickar snabbare i vissa program. Jag fuskade i flashbaserade webbläsarspel när jag var mindre och i många fall fungerade det. Se bara till att du inte har steam installerat på datorn, för jag har hört att folk blivit permanent bannade på alla sina spel.
Senast redigerad av Zergzor 2016-03-17 kl. 12:04.
Citera
2016-03-18, 22:50
Moderator
MondoBizarros avatar
Övriga dator- och IT-diskussioner --> IT-säkerhet: datorvirus och skadlig kod
/Moderator
Citera
2016-03-20, 20:35
Medlem
Protons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zergzor
Med Cheat Engine har jag för mig att man kan göra så att tiden tickar snabbare i vissa program. Jag fuskade i flashbaserade webbläsarspel när jag var mindre och i många fall fungerade det. Se bara till att du inte har steam installerat på datorn, för jag har hört att folk blivit permanent bannade på alla sina spel.
Det funkar ju beroende på att du kör fusket på din egen dator som du själv har kontroll över och där dessutom programmet du vill fuska i körs.

Är det dock så att det som i detta fallet är en webserver nånstans man ska kontrollera och få tiden att gå snabbare på blir det ju aningen svårare, tror du inte det med? Då lär det knappats hjälpa med nåt slags fuskprogram på ens egen dator...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in