2005-11-18, 23:55
Medlem
Carpe Diems avatar
Hor-Leffe, Leif Thorsson, son till sossepampen Inga Thorsson, och av regeringen utsedd till justiteråd, det vill säga domare i Högsta Domstolen, är i stöten igen!

http://www.svd.se/dynamiskt/inrikes/did_11069416.asp

Karln är pedofil och straffad för sexbrott. Regeringens högsta jurist, Justitekansler Göran Lambertz visste sin uppgift och slickade röv, istället för att åtala svinet. Fanskapet befinner sig således på fri fot och är fortfarande justitieråd.

Eftersom Högsta Domstolen, statsrättsligt, befinner sig på samma nivå som Riksdagen och Regeringen förutsätter jag, som självklart, att uppgifter rörande Högsta Domstolens ledamoter har ett betydande allmännintresse, samt att det det ur journalistisk synpunkt helt korrekt att publicera uppgifter rörande hans privatliv.

Jag kan inte hellre se att det skulle strida mot några forumregler. Jag har noterat att likande uppgifter rörande statsråd, till exempel Göran Persson, har publicerats i detta forum.
Det torde vara helt uppenbart att namnpublicering är korrekt i tryckfrihetsförordningens, (SFS 1949:105), mening, samt i Yttrandefrihetsgrundlagens, (SFS 1991:1469), mening.

Således ser jag mig fri att publicera följande uppgifter:

Leif Thorsson
Telefon: 08-4400204

Adress
Själagårdsg. 19
11131 STOCKHOLM
Citera
2005-11-19, 03:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carpe Diem
Hor-Leffe, Leif Thorsson, son till sossepampen Inga Thorsson, och av regeringen utsedd till justiteråd, det vill säga domare i Högsta Domstolen, är i stöten igen!

http://www.svd.se/dynamiskt/inrikes/did_11069416.asp

Karln är pedofil och straffad för sexbrott. Regeringens högsta jurist, Justitekansler Göran Lambertz visste sin uppgift och slickade röv, istället för att åtala svinet. Fanskapet befinner sig således på fri fot och är fortfarande justitieråd.

Eftersom Högsta Domstolen, statsrättsligt, befinner sig på samma nivå som Riksdagen och Regeringen förutsätter jag, som självklart, att uppgifter rörande Högsta Domstolens ledamoter har ett betydande allmännintresse, samt att det det ur journalistisk synpunkt helt korrekt att publicera uppgifter rörande hans privatliv.

Jag kan inte hellre se att det skulle strida mot några forumregler. Jag har noterat att likande uppgifter rörande statsråd, till exempel Göran Persson, har publicerats i detta forum.
Det torde vara helt uppenbart att namnpublicering är korrekt i tryckfrihetsförordningens, (SFS 1949:105), mening, samt i Yttrandefrihetsgrundlagens, (SFS 1991:1469), mening.

Således ser jag mig fri att publicera följande uppgifter:

Leif Thorsson
Telefon: 08-4400204

Adress
Själagårdsg. 19
11131 STOCKHOLM

Har inget emot att du publicerar hans namn, adress och telefonnummer, även om det är oväsentligt i ämnet. Jag håller också med dig om att han är en person som snabbt som satan bör tas bort från all form av inflytande i samhället. I och med att han har haft sexuella kontakter med yngre män, jag till och med pojkar så är avsked på grått papper det enda som gäller. Jag är dessutom helt övertygad (säkra källor) om att Leif inte bara en gång har doppat snorren i röven på yngre män, utan han är en notorisk rövdoppare som har gjort det i smyg i många år, men till sist kom verkligheten i kapp och han avslöjades med byxorna nere! Normalt vore att en sånt kräk omedelbart avskedas och fråntas alla sina förmåner, anställnings- och pensionsvillkor.
Men den krassa verkligheten är tyvärr en helt annan; Denne Leif är son till Inga Thorson! Vem är då Inga Thorson? Jo hon var en kvinna som hade ett visst inflytande under de djupt djupt mörka åren i Sverige historia, nämligen under de åren som Palme var statsminister. Hon gjorde utåt sett inget märkvärdigt, men det hon var med om den tiden var mer än nog och hennes son Leif vet allt; Allt om rödgardisten Palme, allt om Geijeraffären, allt om Bofors, ja till och med om skotten när Palme sköts, allt om ubåtar, allt om kärnkraftsmygel, allt om flygplanskapningar, allt om Norrmalmstorgdramat, ja allt som vi allmogen står frågande inför, det vet denne Leif Thorson! Den här justitiekanslern som inte är nåt annat än sossarnas verktyg, han kan ju inget annat än att spela med och tycka att det är djävligt synd om Leif T! Bah! I samma veva så skickas en lagman i Malmö rakt ut i helvetet bara för att denne man köpt sex av en mogen kvinna på affärsmässiga villkor och där handlade det inte om utnyttjande av underårig. Lite tidigare blev en högt uppsatt kriminalpolischef ertappad med byxorna nere i baksätet på en ganska väl sönderknullad SAAB, men av någon anledning är han i tjänst i dag igen och syns i tidningarna som pressansvarig. Denne man förklarade sig med att det var en kvinnlig bekant som han hade en kärleksaffär med och de granskande köpte den förklaringen. Det var bara dock att den kvinnan var och är en ganska så känd hora i Malmö. Thorson tillhör partiapparaten, E.....on likaså, men domaren som blev avsugen på en kyrkogård tillhörde inte partiet, synd om honom för han hade inga hållhakar på de styrande.
Så går det till i det härliga Sverige, sossepamparna och deras familjer har ett
enormt försprång både vad gäller gamla synder, privilegier och hemligheter sen den mörka tiden under 70-80talet och tyvärr får vi dras med det länge länge.... Det är också därför som Göran Persson utåt sett håller en lojal stil mot vissa av sina nuvarande eller f.d. ministrar, Sahlin, Winberg, Rosengren, Freivalds m.fl. även om han i själva verket vill kasta ut dom. Men det kan han ju inte göra för då skulle hela sossesyndikatet, inklusive fackrörelserna falla som korthus... Åter till Leif, vad händer med honom då? Jo han är skyddad, men tyvärr är inte de utsatta som han utnyttjar skyddade!
Citera
2005-11-19, 11:50
Medlem
Tuesdays avatar
Vad bra! Nu kan alla som läser tråden personligen ringa Leif och få höra om hur det exakt gick till under Norrmalmstorgsdramat.

Självklart är det åt skogen att karln sitter kvar inom rättsväsendet, och i den positionen dessutom. Men att kalla honom pedofil som görs i första inlägget är och förblir förtal.
Citera
2005-11-19, 11:51
Medlem
jonas valfisks avatar
Instämmer med Pojken enligt ovan

Familjen THORSON sitter på många hemligheter om de innersta kretsarna kring Sosse-Eliten. Man är livrädd att, om han blir avskedad, skulle skriva en bok eller gå till pressen och avslöja det som hans mor berättade för honom om de innersta kretsarna. Man vågar helt enkelt inte avskeda honom. En del bedömare menar att THORSON fick arbetet endast för att han kände till väldigt mycket och tvingade sig till jobbet.
Citera
2005-11-19, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuesday
Vad bra! Nu kan alla som läser tråden personligen ringa Leif och få höra om hur det exakt gick till under Norrmalmstorgsdramat.

Självklart är det åt skogen att karln sitter kvar inom rättsväsendet, och i den positionen dessutom. Men att kalla honom pedofil som görs i första inlägget är och förblir förtal.
Jovisst kan dom det, men troligen har han stängt av sin telefon och håller på som bäst att byta till hemligt nummer. Med all säkerhet så får han också skyddad identitet.
Förresten lever mamman?
Citera
2005-11-19, 17:40
Medlem
Carpe Diems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuesday
Men att kalla honom pedofil som görs i första inlägget är och förblir förtal.
Vackra ord är inte sanna. Sanna ord är inte vackra.

Vad kallar du personer som har sex med barn?
Citat:
Ursprungligen postat av Pojken2
Förresten lever mamman?
Nej.
Citera
2005-11-19, 18:07
Medlem
Byfånens avatar
Intressant att detta as får härja fritt med sina perversa sexuella böjelser.

Känns dom det är dax för att ett "Greif-Kommando" bearbetar dessa s.k "människor".. Avsugen på en kyrkogård , FYY FAAN, jävla degenerade människor.

Jävla äckel.
Citera
2005-11-19, 18:19
Medlem
Tuesdays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carpe Diem

Vad kallar du personer som har sex med barn?Nej.

För det första är det egalt huruvida han är pedofil eller inte. Det är fortfarande förtal att skriva vad som helst på nätet.

För det andra är man inte pedofil bara för att man har sex med 40 år yngre män, här en 20-åring vad jag har läst i media.
Citera
2005-11-19, 18:27
Medlem
jonas valfisks avatar
pedofil eller inte- ta inte uppmärksamheten från SAKFRÅGAN

Problemet är att Hor-Leffe är skyddad av sosse-eliten. Han har gjort ett lagbrott och skall sitta i landets Högsta domstol och döma andra brottslingar.

Det är DET som är felet.
Citera
2005-11-19, 18:34
Medlem
Pellefants avatar
Oavsett vad man skall kalla Leif Thorsson för så tycker jag att det är helt felaktigt att han sitter kvar i HD. Trots att han sitter i Lagrådet så är inte detta en tjänstgöring som varar i evighet. Om 2 år - tror jag om inte tjänstgöringstiden ändras - så upphör Thorssons förordnande i Lagrådet och han skall tillbaks till HD och döma.

Problemet i detta fall är att det är en enda person som har mandatet att avgöra om det skall föras en talan om Thorsson skall skiljas från sin tjänst, nämligen JK Göran Lambertz. Thorsson själv tar inte sitt ansvar och avgår och kommer inte heller att göra detta. Thorsson kan inte tvingas från sin tjänst om inte Lambertz agerar och detta kommer han inte göra.
Citera
2005-11-19, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pellefant
Oavsett vad man skall kalla Leif Thorsson för så tycker jag att det är helt felaktigt att han sitter kvar i HD. Trots att han sitter i Lagrådet så är inte detta en tjänstgöring som varar i evighet. Om 2 år - tror jag om inte tjänstgöringstiden ändras - så upphör Thorssons förordnande i Lagrådet och han skall tillbaks till HD och döma.

Problemet i detta fall är att det är en enda person som har mandatet att avgöra om det skall föras en talan om Thorsson skall skiljas från sin tjänst, nämligen JK Göran Lambertz. Thorsson själv tar inte sitt ansvar och avgår och kommer inte heller att göra detta. Thorsson kan inte tvingas från sin tjänst om inte Lambertz agerar och detta kommer han inte göra.

Rätta mig nu om jag har fel, men den här Lambertz var i TV ikväll och han skulle inte agera mot Thorson. Det innebär att den enda som i nuläget kan avsätta Leif Thorson är han själv eller hur? vi får väl se vad som händer, men ändå är det bra att frågan har kommit fram i dagen igen. Dessutom borde nog den där Lambertz kan börja spela trumpet istället för att på sitt arroganta och falska sätt hålla juristkollegor under armarna!
Citera
2005-11-19, 22:32
Medlem
Pellefants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pojken2
Rätta mig nu om jag har fel, men den här Lambertz var i TV ikväll och han skulle inte agera mot Thorson. Det innebär att den enda som i nuläget kan avsätta Leif Thorson är han själv eller hur? vi får väl se vad som händer, men ändå är det bra att frågan har kommit fram i dagen igen. Dessutom borde nog den där Lambertz kan börja spela trumpet istället för att på sitt arroganta och falska sätt hålla juristkollegor under armarna!

Du har helt rätt. Det är endast om Lamberts väljer att föra talan om Thorssons avgång som han kan framtvingas till avgång.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in