• 8
  • 9
2016-04-01, 12:09
Medlem
JoakimVonAnka86s avatar
gör något åt saken! Finns alla möjligheter. Flytta utomlands, plugga, träna. Finns mängder med saker att göra än att sitta och grubbla över att man inte gjort något. 40 är ingen ålder.
Citera
2016-11-11, 23:35
Medlem
japanskbruds avatar
Jag har heller inget liv. Bara ett riktigt trist och underbetalt jobb. Inga vänner på jobbet. Har inget gemensamt med folk som kan få flickvänner eller är gifta och har barn. Pratar inte med dom. Hälsar inte. Vill inte veta något om deras åkgräsklippare eller trasiga vattenpump i bilen. Dom lever i en helt annan dimension. Totalt ointressanta för mig.
Sitter framför datorn efter jobbet 16.30-23.30.. kollar på flashback ..eller brudar som visar fittan i cam.. Skriver ev. trollinlägg på facebook. Har inga vänner där heller. Försöker sova med piller som jag lyckas rota fram i ngt skåp. Oftast går det inte. Tänker bara på vilket ruttet liv jag har, och hur det kunde varit med ett annat DNA.
Bränner mkt pengar på att få cambrudar och visa fittan.. vet inte varför heller.. känns bara som ett tvång om dom är 18-19 med snyggt ansikte.
Bor i total misär. Alltid pank. Rostig bil, tjock och ful frisyr.

Vill också ändra på mitt liv, men har ingen aning om hur. Sitter fast stenhårt i ett dåligt mönster. Varje ny dag känns som ett avsnitt av twilight zone ,där allting upprepar sig om och om igen.
Brukade va intresserad av spel .. och lyckades fördriva tiden som gamer .. tills jag va 40 eller ngt. Nu tycker jag alla spel är tråkiga. Har man spelat varje dag sen 1982 så kommer man oundvikligen till en punkt där allt är same shit different paintjob.

Funderar för närvarande på att flytta till Magnitogorsk och börja injecera krokodil.
Citera
2020-09-27, 03:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av idontlikethisatall
Jag är en kille som närmar mig 40. Har aldrig haft en tjej eller jobbat i hela mitt liv. Varför blev det så undrar säkert en del av er. Mobbad under grundskoletiden satte väl sina spår och även under gymnasiet fanns det folk som ville jävlas och jag är ju tyvärr en person som lätt tar illa upp. Studenten tog man iaf och gick ut med hyfsade betyg och direkt skolan var över sökte jag jobb. Hamnade dock på massa praktikplatser, vilket jag av någon anledning då tyckte var ganska roligt, eftersom här slapp man iaf mobbarna. Pengar fick man ju knappt, 3000kr/mån. Men pengar har jag aldrig brytt mig om så mycket egentligen.

Jobb fick man inte se skymten av och hände en del saker i mitt liv jag helst inte vill skriva här. Hamnade i depression i flera år. Senare när det kändes lite lättare så försökte jag studera på universitet, men det gick helt enkelt inte. Jag studerade i ungefär 2 år innan jag slutade. Så det enda man gjort var att samla på sig skulder. Man känner sig rätt ensam, alla de få vänner man har kvar har fixat familj, arbete och gått vidare i livet. Själv sitter jag här, och folk kollar konstigt på mig när jag berättar att jag fortfarande är sjukskriven, som om jag vore värsta misslyckade personen.

Tjejer har man väl varit intresserade av och de få gånger man blivit kär så har det blivit i personer man inte kan få såklart. Jag har aldrig raggat seriöst för att få ett förhållande. Jag tänker att allt kommer naturligt och alla polare säger att det kommer när man minst anar det. Sitta här ensam och inte träffa några människor lär ju inte hjälpa, det vet jag. Visst har man ju träffat mycket folk tidigare när man gick kurser eller studerade på universitet. Utelivet har jag lämnat för gott dock, jag är inte 20 år längre liksom. Livet känns iaf helt meningslöst och alla intressen har sjunkit i graven. Folk säger att när man har någon att dela livet med så blir inte livet lika meningslöst. Vetefan om det bara är skitsnack eller ej.

Precis ingenting intresserar mig längre eller väldigt lite iaf. Visst hade det väl varit kul med ett jobb man trivs med och en tjej man tycker om. Jag har ju dock ingen energi eller motivation och hur jag ska få det vet jag inte. Folk förstår mig inte heller. Jag behöver väl all hjälp man kan få antar jag. Självmord känns som en vettig lösning om man nu inte vill acceptera att ha det så här hela livet.

Kom över ditt inlägg! Hur mår du idag? Jag hoppas det har löst sig för dig🙏
Citera
  • 8
  • 9

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in