Jag har heller inget liv. Bara ett riktigt trist och underbetalt jobb. Inga vänner på jobbet. Har inget gemensamt med folk som kan få flickvänner eller är gifta och har barn. Pratar inte med dom. Hälsar inte. Vill inte veta något om deras åkgräsklippare eller trasiga vattenpump i bilen. Dom lever i en helt annan dimension. Totalt ointressanta för mig.
Sitter framför datorn efter jobbet 16.30-23.30.. kollar på flashback ..eller brudar som visar fittan i cam.. Skriver ev. trollinlägg på facebook. Har inga vänner där heller. Försöker sova med piller som jag lyckas rota fram i ngt skåp. Oftast går det inte. Tänker bara på vilket ruttet liv jag har, och hur det kunde varit med ett annat DNA.
Bränner mkt pengar på att få cambrudar och visa fittan.. vet inte varför heller.. känns bara som ett tvång om dom är 18-19 med snyggt ansikte.
Bor i total misär. Alltid pank. Rostig bil, tjock och ful frisyr.
Vill också ändra på mitt liv, men har ingen aning om hur. Sitter fast stenhårt i ett dåligt mönster. Varje ny dag känns som ett avsnitt av twilight zone ,där allting upprepar sig om och om igen.
Brukade va intresserad av spel .. och lyckades fördriva tiden som gamer .. tills jag va 40 eller ngt. Nu tycker jag alla spel är tråkiga. Har man spelat varje dag sen 1982 så kommer man oundvikligen till en punkt där allt är same shit different paintjob.
Funderar för närvarande på att flytta till Magnitogorsk och börja injecera krokodil.