2016-03-15, 19:16
Medlem
Förre helgen blev jag fullare än på mycket länge och åkte senare in i fyllecellen. På mig hade jag kanske en spliff och en tablett aderall. Det finns en möjlighet att de inte längre låg i min ficka när jag blev tagen, minnet är oklart.
Dagen efter när jag blev väckt sade de i alla fall inget, jag fick skriva på ett papper där mina ägodelar ska ha stått med. Men jag var så otroligt seg och full från dagen innan att jag bara skrev på utan att läsa.

Jag har inte haft speciellt mycket med polisen att göra tidigare, så jag är osäker på situationen. Finns det något sätt att få veta om det pågår något polisärende i sitt namn?
Citera
2016-03-15, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dankerdank
Förre helgen blev jag fullare än på mycket länge och åkte senare in i fyllecellen. På mig hade jag kanske en spliff och en tablett aderall. Det finns en möjlighet att de inte längre låg i min ficka när jag blev tagen, minnet är oklart.
Dagen efter när jag blev väckt sade de i alla fall inget, jag fick skriva på ett papper där mina ägodelar ska ha stått med. Men jag var så otroligt seg och full från dagen innan att jag bara skrev på utan att läsa.

Jag har inte haft speciellt mycket med polisen att göra tidigare, så jag är osäker på situationen. Finns det något sätt att få veta om det pågår något polisärende i sitt namn?

Hade du varit misstänkt för innehav så hade du hörts på morgonen när du släpptes. Antingen hade du inte kvar skiten i fickan eller så kastade patrullen det helt enkelt, saknades väl ork/tid att skriva.
Citera
2016-03-15, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ADahl
Hade du varit misstänkt för innehav så hade du hörts på morgonen när du släpptes. Antingen hade du inte kvar skiten i fickan eller så kastade patrullen det helt enkelt, saknades väl ork/tid att skriva.

Låter väldigt skönt, är du säker på det? Vill gärna lägga detta bakom mig.
Citera
2016-03-15, 21:56
Medlem
Ja det är lugnt. Det du skrev på var att du fått dina ägodelar tillbaks etc. Du kan vara helt lugn.

Ot: Till nästa gång: Stoppa i dig aderallen när det börjar gå överstyr med fyllan
Citera
2016-03-16, 07:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dankerdank
Låter väldigt skönt, är du säker på det? Vill gärna lägga detta bakom mig.

Jag kan naturligtvis inte säga till 100% att det är så, men generellt så håller man förhör innan du släpps från LOBen om du är misstänkt för brott. Är enklare för polisen att göra det när du ändå är på plats liksom, annars drar det bara ut på tiden i onödan. Något så simpelt som ett innehav vill man inte lägga mer energi än nödvändigt på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in