2017-04-17, 16:20
Medlem
Bara för mig rapid inte fungerar? Alla kanaler år borta.
2017-04-17, 16:21
Medlem
Samma här.
"No accessible channels" står det..
2017-04-17, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Syndikat1
Samma här.

Fan då, mitt under derbyt också!
2017-04-17, 16:27
Medlem
IPTV King visar bara en blå bakgrund med en tom förloppsmätare
2017-04-17, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thaman92
Är det bara jag som har problem med EPG? Använder den som en här i tråden har länkat för Camdserver.

Vad för problem?
2017-04-17, 16:41
Medlem
Snart får man läsa på iptvking forum att admin skriver "Då var vårt lilla tekniska problem åtgärdat" hahaha
2017-04-17, 16:55
Medlem
Poddes avatar
Har tidigare köpt av Cuviller på rapidiptv och det fungerade smidigt, nu skulle jag förnya abonemangen med ytterligare tre månader och betalade förra onsdagen.

Gamla abonemangen gick ut igår och de nya är inte aktiverade än.

När jag skriver och frågar vad det handlar om får jag svar som I will wait for my staff och I will reactivate when i get credits.

Vad fan är det frågan om?
2017-04-17, 17:02
Medlem
AkeSvanstedts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zlitz
Bara för mig rapid inte fungerar? Alla kanaler år borta.

Citat:
Ursprungligen postat av Syndikat1
Samma här.

Min säljare tror att det ska vara fixat efter alldeles strax.
2017-04-17, 17:08
Medlem
Uppdatering av Xtream Codes och borde vara uppe igen snart.
EDIT: Var tydligen en databas krash som var orsaken.
Senast redigerad av FreddyK666 2017-04-17 kl. 17:44.
2017-04-17, 17:27
Medlem
Är det någon här som har lyckats få AC3 att funka på ProgTV förr android??
2017-04-17, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Podde
Har tidigare köpt av Cuviller på rapidiptv och det fungerade smidigt, nu skulle jag förnya abonemangen med ytterligare tre månader och betalade förra onsdagen.

Gamla abonemangen gick ut igår och de nya är inte aktiverade än.

När jag skriver och frågar vad det handlar om får jag svar som I will wait for my staff och I will reactivate when i get credits.

Vad fan är det frågan om?

Cuviller är på semester! (faktiskt sant)
2017-04-17, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SaxeN22
Jag har nu jämfört Rapid Tv med Camdserver.

Camdserver funkade bra tills för typ 3 veckor sedan och sedan har det buffrat hela tiden. Jag har varit i kontakt med deras customer service via Skype. Jag klagade för några dagar sedan att det buffrade på ett vänligt sätt och idag när jag skulle klaga igen så blockerade de mig och sa att jag har en usel uppkoppling (Har helt sjukt bra uppkoppling, router, tv osv). De påstod att det ska lösas om en vecka och att jag ska ha tålamod. Jag bad om att minst förlänga mitt abonnemang några dagar (För att se om de hade något servicemind öht) pga allt strul men det ville dom absolut inte göra.

Har nu jämfört mot Rapid som är mycket stabilare, har varit med om enstaka buffrande men inget som är värt att nämna, de har ju även samma kanaler men c more premium hd och viasat film o premiere hd saknas men det kan man nog leva med.

För 80 Euro får man alltså mer än Camdserver för 130 euro. Camdserver kanske får iordning på sina servrar men de har hemsk service så tummen ner från min sida, tur att man provade dem en månad.

Tack, Tänkte skaffa Camdserver när mitt rapid har gått ut eftersom jag ville ha Viasat motor HD men håller nog mig till rapid. Laggar ingenting för mig och bra bild på de flesta kanaler.

Men skulle vara intressant om du skriver va du har för lina (uppkoppling) också ?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in