Vissa internetleverantörer har ju problem när det kommer till IPTV, hur är det med BBB kombinerat med IPTV King? Fungerar det utan problem eller? Tänkte byta från Com Hem.
Sitter o kollar på C More Live 4 HD, har mag 254 och camdserver. Men helvete vilken dålig bild går knappt och se pucken i vissa lägen och hackigt dessutom. Har ni alla andra samma problem?
Sitter o kollar på C More Live 4 HD, har mag 254 och camdserver. Men helvete vilken dålig bild går knappt och se pucken i vissa lägen och hackigt dessutom. Har ni alla andra samma problem?
Vad har du för internethastighet?
Gå in på fast.com via Magen.
Det är ju inget parabolflyt i sändningen, men väldigt snarlik Cmores streaming skulle jag jämföra med.
Jag ser samma match med samma leverantör och även jag har en MAG254...dock har jag kanonbild.
Vad har du för internethastighet?
Gå in på fast.com via Magen.
Det är ju inget parabolflyt i sändningen, men väldigt snarlik Cmores streaming skulle jag jämföra med.
Har fiber 100/10. Just nu på boxen har jag 18,07 mbps. Man kanske vänjer sig
Kollar samma kanal,med MAG254,ADSL SpeedTest 13,27 Mbps
Juste bild,inga problem med ryck eller att se puck
Nåns om vet svaret på min fråga?
Använder xtreme editor, undertbart nu när dom uppdaterat sidan med
Men taggat mappat alla kanaler som kommer upp som suggestions från rytec.
Hur får jag dem att funka? Måste jag betala? vart?!
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!