Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-02-12, 20:40
  #1405
Medlem
hagsatras avatar
"på morgonen 2017-02-12 råkade våra lokaler ut för en stor brand med omfattande skador. 2017-02-12 17:45 Vi har återställt en del av detta och ni som var utan TV kan nu kolla på TV igen, däremot kommer vi ej kunna aktivera nya konton, sälja några abonnemang samt så har våra återförsäljare ingen tillgång till sina paneler tills all återställning är fulländad"

Haha Kingen är sånna skojare. Hoppas ingen går på detta. Om någon tvivlade tidigare så blev det än mer uppenbart nu att de bara är en reseller till rapid.
2017-02-12, 20:51
  #1406
Medlem
deadhead.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knatte71
Nej det är xtreamcodez som haft stora beskymmer tekniska sådana. Flertalet iptv providers legat nere. Har lite insyn i rapidiptv och dom arbetar nu med att bygga upp grunden igen då mycket gått förlorad. Återstår att se vad som sker men jag gissar att det hela kommer ta 48-72 timmar att få ordning på.
Var det dom som polistillslaget var hos?
2017-02-12, 21:01
  #1407
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knatte71
Nej det är xtreamcodez som haft stora beskymmer tekniska sådana. Flertalet iptv providers legat nere. Har lite insyn i rapidiptv och dom arbetar nu med att bygga upp grunden igen då mycket gått förlorad. Återstår att se vad som sker men jag gissar att det hela kommer ta 48-72 timmar att få ordning på.


Ok tack, använder mig av HappyIPTV en mindre tjänst tror jag för hittade den via google. De har bra support men att den ska vara 24/7 via skype är inte sant. Det är mer som de är aktiven support mellan 05.00 - 16.00 svesnk tid och ibland så är det från 00.00 och hoppande tider. Men verkar som de har stora problem nu. Hoppas att de snart också är igång men om jag ska skaffa mig en ny vilken förslår ni då?

Finns det ngn som man kan spela in när man använder den, alltså som supporten kan säga vilket program man kan använda m.m.

Jag hade tänkt att förslå HappyIPTV men när jag var helt ny med IPTV och frågade supporten hur jag skulle komma igång så gav de mg bara en länk till en guide som inte är från dem, det ska finnas fler addons till kodi än simple klient va? sedan ska det väll finnas fler program på datorn? via vlc funkar det icke att spela in iaf.
2017-02-12, 21:10
  #1408
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deadhead.
Var det dom som polistillslaget var hos?

Inget jag hört om iaf. Om du menar det spanska så gäller det något annat.
2017-02-12, 21:10
  #1409
Medlem
[quote=deadhead.|59887053]Var det dom som polistillslaget var hos?[/QUOTE
Läs upp.]
2017-02-12, 21:12
  #1410
Medlem
deadhead.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knatte71
Inget jag hört om iaf. Om du menar det spanska så gäller det något annat.
Okej, Tack.
2017-02-12, 21:19
  #1411
Medlem
Force-Walkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NickLidstrom
Att det ska ta 12 timmar för camdserver att skicka en länk känns jävligt segt just nu.

La en beställning vid nio igår morse på ett iptv-paket. Inte hört ett ljud. Även skickat via formuläret på hemsidan och frågat vad som händer.
Märkligt detta.
2017-02-12, 21:44
  #1412
Medlem
Cents4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Force-Walker
La en beställning vid nio igår morse på ett iptv-paket. Inte hört ett ljud. Även skickat via formuläret på hemsidan och frågat vad som händer.
Märkligt detta.

Min vän beställde från Camdserver igår och det tog 14 timmar ungefär från det att han skrivit i formuläret tills betalningen var gjord.

Själv tog det ca 2 timmar för min del. Ska tilläggas att det var under en vardag, kan vara så att de är segare på helger.
2017-02-12, 22:50
  #1413
Avstängd
ett tips är ju att inte köpa någon tjänst nu när det verkar som dom blivit busted.
2017-02-12, 23:08
  #1414
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NickLidstrom
Mmm skumt.

http://king-iptv.net/ har fungerat hela dagen i alla fall.

Har du någon fungerade EPG till king-iptv?
2017-02-12, 23:14
  #1415
Medlem
Nybörjare här. för att kunna kolla på 2 tv apparater, behöver jag 2 abonnemang?
2017-02-12, 23:18
  #1416
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bananmanen
Nybörjare här. för att kunna kolla på 2 tv apparater, behöver jag 2 abonnemang?

Ja.

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback