2016-03-12, 01:53
Medlem
Hej!

Vill visa lite om detta ämne så här är en ganska kort video på några blandade videos med vårt team!

http://youtu.be/jKU2jMIBl40

Hoppas ni gillar det! Vilka kör street workout och & calisthenics här?
Citera
2016-03-12, 07:48
Medlem
Autismpowers avatar
Jag gjorde det tidigare, älskar det! Blev både större och starkare än då jag tränade på gym men nu var det ett tag sedan och jag måste verkligen sätta igång igen. Tänkte börja med att laga cykeln så jag får upp kondisen sedan sätta igång med det. Cyckeln bör vara lagad idag.

Det bästa är ju att det inte kostar några pengar heller.
Senast redigerad av Autismpower 2016-03-12 kl. 07:52.
Citera
2016-03-16, 10:07
Medlem
Kämpa på du!!
Calisthenics har blivit det jag älskar mest nu inom träning samt ninja Warrior! ☺️👌
Citera
2016-04-15, 05:41
Medlem
Autismpowers avatar
Igår började jag träna igen efter att inte ha kört på två år tror jag. Efter ett pass squats där jag gav allt kroppen klarade så tog kräkreflexen vid men fan vad gött det var! Jag som börjat bli lite småfet också, en trend jag ska vända och göra ordentliga gains! Blir ev. ett pass idag igen annars på söndag

Där jag bor nu finns ett utomhusgym i skogen, tur man kommit på att det här är den bästa träningen så slipper man lägga ut dyra pengar på ett gymkort och får dessutom vara ifred eftersom ingen annan tränar där knappt så man slipper fulblickarna

Hur blir det här en extremsport förövrigt?
Citera
2016-07-21, 11:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Streetbarzz
Hej!

Vill visa lite om detta ämne så här är en ganska kort video på några blandade videos med vårt team!

http://youtu.be/jKU2jMIBl40

Hoppas ni gillar det! Vilka kör street workout och & calisthenics här?

Grymt videoklipp

Jo, jag har precis börjat med calisthenics för någon månad sedan. Sjukt kul är det, och jag känner att det är något jag vill hålla på med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in