• 1
  • 2
2016-03-12, 07:51
Medlem
Koettbullens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lancxzev2
känner precis samma sak, skulle vilja skjuta alla i min skola och ta snyggingen i klassen som gisslan. Sedan våldta henne och hardcorde knulla henne haha... Har också asperger syndrom fyi

Enda sättet du kan få lite punani, genom att ta en oskyldig tjej gisslan?

Jag brukar själv teoretiskt föreställa mig att man hittar på diverse olagligheter, eg. iscensätter en revolution i detta arma land. Men det är bara för jag har en livlig fantasi och är historieintresserad. Om ni känner att era känslor blir svåra att kontrollera, sök genast hjälp.

Citat:
Ursprungligen postat av justdoitftwreen
Jag blir upphetsad när det blir massaker i olika länder. Tänder extra mycket på hur många dom dödat och hur många dom skadat. Som Cho tog rekordet med 33 döda har jag för mig. Columbine massakern tände jag extra mycket på eftersom dom hade planerat det så bra. Tråkigt nog fungerade inte deras bomber. Hade dom fungerat hade dödssiffran ökat. Gillade även deras spel dom skapade.
Låter lite gay att du tänder på snubbarna som utförde dådet i Columbine. Brottas du med underliggande homosexualitet månne?
Citera
2016-03-13, 02:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Koettbullen
Enda sättet du kan få lite punani, genom att ta en oskyldig tjej gisslan?

Jag brukar själv teoretiskt föreställa mig att man hittar på diverse olagligheter, eg. iscensätter en revolution i detta arma land. Men det är bara för jag har en livlig fantasi och är historieintresserad. Om ni känner att era känslor blir svåra att kontrollera, sök genast hjälp.

Låter lite gay att du tänder på snubbarna som utförde dådet i Columbine. Brottas du med underliggande homosexualitet månne?

Tyvärr så tänder jag inte på personerna. Utan vad dom har gjort.
Citera
2016-03-14, 23:07
Medlem
Ja du.. Det låter som att du skulle behöva låsas in någonstans för samhällets bästa.
Citera
2016-03-15, 20:14
Medlem
Denna forumdel består av alldeles för många kaos-babbar och wt.
Det är inte något subtilt eller för den delen trovärdigt trollande. Det är underhållande att göda er men kom igen, ni kan bättre än såhär....eller?
Citera
2016-03-16, 11:36
Medlem
julesvernes avatar
Åk söderut/österut, anslut till till främlingslegionen eller någon gerillarörelse som har en del på sin att-göra-lista. Sök hjälp inom öppenpsykiatrin eller åk till psykakuten, kan inte tänka mig att du innerst inne vill genomföra en massaker? Finns det INGET annat i livet du hellre vill göra, i så fall försök göra det. Det kan få digra konsekvenser att genomföra en massaker. Jag vet inte hur andra är funtade men om mitt barn skulle råka gå i den skolan du ger dig på så skulle jag känna en stark hämndlystenhet. Utöver det finns det sannolikt folk som skulle vilja hämnas på mindre konventionella sätt. Tänk dig att du har ihjäl ett antal skolelever - finns nog en del berörda anhöriga som till varje pris skulle se till att få dig "undanröjd" (vilket du kanske bryr dig mindre om) men hur känner du inför att någon utöver detta skulle ge sig på din familj, föräldrar, syskon etc. Just sayin'...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in