• 1
  • 2
2003-07-12, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kyle_Troy
Citat:
Ursprungligen postat av Unosoli
Hey... Info. om ett eventuellt fullständigt namn och adress är rätt lätt att skaka fram direkt ur hennes site - då är det väl inte SÅ illa att återge väl valda delar av det här? Information vill väl vara fri, va?

Jag skrev ju "kanske" för att det är uppenbart att det namnet har med siten att göra, men inte alls säkert att det är Helenas rätta identitet. Det kan lika gärna vara Helenas hjälpsamma vän, målvakt, eller bara någon hon vill ge skulden/äran

I övrigt så beundrar jag hennes arbete och vill absolut inte skrämma bort sådana initiativ från nätet, så om ni tror att uppgifterna ovan är farliga får jag väl be en moderator plocka bort dem.

Hur har ni lyckats fått tag på hennes namn ? det kanske är jag som är lite väck i roten , men jag kan inte hitta namn och bostadsort på hennes sida !

Men så länge uppgifterna finns på hennes sida så är det ok !

Hon är vuxen och har tydligen valt själv att synas på internet, med risk för igenkännande...så för mig är det inga problem!

håller me helt och hållet mannen.... 8) Fight the power!!

peace Y Y Y
Citera
2003-07-12, 23:22
Medlem
>Hur har ni lyckats fått tag på hennes namn ?

Vi vet ju inte om det är Helenas namn, som sagt - men domänen är registrerad av denna existerande person och de flesta privatister brukar registrera i sitt eget eller ett icke-existerande namn.
Citera
2003-07-13, 02:05
Medlem
ettens avatar
Citat:
Citat:
Hey... Info. om ett eventuellt fullständigt namn och adress är rätt lätt att skaka fram direkt ur hennes site - då är det väl inte SÅ illa att återge väl valda delar av det här? Information vill väl vara fri, va?

Jag skrev ju "kanske" för att det är uppenbart att det namnet har med siten att göra, men inte alls säkert att det är Helenas rätta identitet. Det kan lika gärna vara Helenas hjälpsamma vän, målvakt, eller bara någon hon vill ge skulden/äran

I övrigt så beundrar jag hennes arbete och vill absolut inte skrämma bort sådana initiativ från nätet, så om ni tror att uppgifterna ovan är farliga får jag väl be en moderator plocka bort dem.

Hur har ni lyckats fått tag på hennes namn ? det kanske är jag som är lite väck i roten , men jag kan inte hitta namn och bostadsort på hennes sida !

Hon är vuxen och har tydligen valt själv att synas på internet, med risk för igenkännande...så för mig är det inga problem!

Det är ju bara att söka på "registrera hemsida" på google
ta ex http://www.nameisp.com/ försök sedan rega sidan, så får du se att den är redan upptagen, då kan du se på fliken "Whois" där kan ni se all fakta om ägaren till hemsidan..
Citera
2003-07-13, 08:41
Medlem
überlords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av etten
Citat:
Citat:

Det är ju bara att söka på "registrera hemsida" på google
ta ex http://www.nameisp.com/ försök sedan rega sidan, så får du se att den är redan upptagen, då kan du se på fliken "Whois" där kan ni se all fakta om ägaren till hemsidan..

den var inte dålig! fick fram hemadress, riktiga namn och postnummer...
Citera
2003-07-13, 18:25
Medlem
vafan ska du börja förfölja henne eller??? du verkar ju lite besatt... =)
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in