2024-03-26, 16:12
Medlem
Krickedixans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NeX12
VILL!? Vem bryr sig om vad han vill. Det handlar endast om att göra det rätta för sina barn nu när det blev en skilmässa. Det kallas föräldranasvar!

Föräldrapenning var ett exempel av alla. Bor man inte i Sverige och inte har tillgång till detta, välj något av dom andra alternativen.

Ensam vårdnad har inget med att göra hur mycket han får träffa sina barn. Vårdnad och umgängesrätt är två skilda saker.

Folk skiljer sig varje dag det är normalt
Varför vara i ett förhållande som inte är bra
Barnen får det bra ändå
Hur många här har föräldrar som hållit ihop i 19 år
Har du det? Tror du kärnfamiljen är det viktigaste.

Vilket trams du skriver!
Citera
2024-03-26, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krickedixan
Folk skiljer sig varje dag det är normalt
Varför vara i ett förhållande som inte är bra
Barnen får det bra ändå
Hur många här har föräldrar som hållit ihop i 19 år
Har du det? Tror du kärnfamiljen är det viktigaste.

Vilket trams du skriver!

Du citerar nog fel eller så kan du inte läsa.
Citera
2024-03-26, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av obey.cannibal
Vill man orsaka skada borde hon ha skrivit något liknande som "Vi kommer skilja oss, älskar och kommer sakna dig.

Nu verkar det som att hon har blivit mer galen och han inte orkar med det och väljer att hålla avstånd, hon tappar det helt

Eller så blev hon galen efter han bedrog henne, texten ser ut att vara skriven av en bedragen kvinna.
Citera
2024-03-26, 16:23
Medlem
lajjjbans avatar
Hur är man funtad om man dumpar familjen med nyfödd och drar till ett annat land?

Noll ansvar.
Citera
2024-03-26, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lajjjban
Hur är man funtad om man dumpar familjen med nyfödd och drar till ett annat land?

Noll ansvar.

Är väldigt många fotbollsspelare som flyttar från sina familjer för att tjäna pengar, som dom sedan skickar till sina familjer i sina hemländer.
Sadio Mane använder sin fotbollslön till att bygga upp sin hemby t.ex.
Citera
2024-03-26, 16:48
Medlem
Kalikamars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lajjjban

Noll ansvar.

Det är ju helt normalt för personer med jobb där man enkelt och plötsligt kan bli tvungen att arbeta på annan ort.
Det går för fort för att man ska kunna hitta ett familjeboende och därför får den anställde helt enkelt bo ensam på hotell tills man hittar ett hus som sem resten av familjen får komma och bo i.
Troligtvis har ju Emil helt enkelt vart för nonchalant och inte alls ansträngt sig för att hitta familjeboende.

Agenten och klubben har helt enkelt skitit i att arbeta in Emils familj i kontraktet och han har inte brytt sig utan bara följt som ett glatt får till fållan.
Förstår ju att hon blir förbannad men med det sagt är det självklart fortfarande svinigt av Shanga att gå ut med det offentligt bara timmar innan match med landslaget.
Citera
2024-03-26, 16:48
Citat:
Ursprungligen postat av Hagoromo
Emil tänker på vad som är bäst för hans karriär, enklare än så är det egentligen inte...

Och det gör det rätt menar du? Herregud.
Citera
2024-03-26, 16:52
Medlem
Jeff.Becks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HansVonFreudhaus
Säg mig att du någonsin har tittat på Babben Larsson och tänkt att hon ville vara så jävla mycket mer sexig med en 10 miljoner mer i fickan.

Pengakortet fungerar omvänt, men inte på män.
Nog för att du kan hitta en och annan oddball som faktiskt tycker så men en man som är attraktiv själv har i regel en hel del pengar själv och för de flesta män kvittar det vad kvinnan har för pengar. Man är hellre samman med en pank snygg tjej som är duktig på att hålla käften än någon gapig ful rik kvinna.
Dessutom brukar kvinnor vara väldigt bra på att göra skillnad på vad som är deras och dina pengar ifall de faktiskt har några egna pengar själva. Så även om en kvinna har pengar brukar man inte få så mycket ut av dem själv som man. Så nej.

Jag tyckte jämförelsen med Babben var löjlig men Shanga har faktiskt varit rätt rejält överviktig.
https://constantlyk.com/wp-content/u...occer-28-2.jpg

https://constantlyk.com/herzensangel...anga-forsberg/

Jag tror att det finns rätt gott om killar som kan tänka sig en rik tjej, men jag tror att tjejerna har svårt att acceptera en kille som är så långt under dem i status och ekonomi.
Citera
2024-03-26, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jeff.Beck
Jag tyckte jämförelsen med Babben var löjlig men Shanga har faktiskt varit rätt rejält överviktig.
https://constantlyk.com/wp-content/u...occer-28-2.jpg

https://constantlyk.com/herzensangel...anga-forsberg/

Jag tror att det finns rätt gott om killar som kan tänka sig en rik tjej, men jag tror att tjejerna har svårt att acceptera en kille som är så långt under dem i status och ekonomi.

Jag tror att kaninkokerskefaktorn avskräcker ordentligt.
Citera
2024-03-26, 16:59
Medlem
lajjjbans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhimpyMalt
Är väldigt många fotbollsspelare som flyttar från sina familjer för att tjäna pengar, som dom sedan skickar till sina familjer i sina hemländer.
Sadio Mane använder sin fotbollslön till att bygga upp sin hemby t.ex.

Det är inga jävla indier vi pratar om här.

Citat:
Ursprungligen postat av Kalikamar
Det är ju helt normalt för personer med jobb där man enkelt och plötsligt kan bli tvungen att arbeta på annan ort.
Det går för fort för att man ska kunna hitta ett familjeboende och därför får den anställde helt enkelt bo ensam på hotell tills man hittar ett hus som sem resten av familjen får komma och bo i.
Troligtvis har ju Emil helt enkelt vart för nonchalant och inte alls ansträngt sig för att hitta familjeboende.

Agenten och klubben har helt enkelt skitit i att arbeta in Emils familj i kontraktet och han har inte brytt sig utan bara följt som ett glatt får till fållan.
Förstår ju att hon blir förbannad men med det sagt är det självklart fortfarande svinigt av Shanga att gå ut med det offentligt bara timmar innan match med landslaget.

Nej, läs vad hon skriver. Han drog till usa och ghostar nu sin fru. Kanske har han hittat ett nytt knull, kanske inte. Oväsentligt.

Det som är så illa är att han lämnar sin fru ensam med en 7 månader bebis.

Vill man leva ungkarlsliv så skaffa för fan inte barn.

En normal människa kommunicerar med sin fru och koordinerar livet.
Citera
2024-03-26, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fiffiniffi
Jag gillar hur vi är ärliga med varandra när det blir fel, det är inte så vanligt på FB, vill jag understryka

Det är just det här som fascinerar mig i fallet Forsberg. Man vet varken ut eller in vem som gjort vad och i vilken utsträckning. Det kan liksom vara allt ifrån att han gift sig med en dramaskapande borderline-häxa som han försöker få lite andrum från till att han är ett jävla as som helt skitit i sin familj.

Hehe ja nu saknas det bara att vi på något vis kan knyta ihop detta med Kate Middletons ”försvinnande” så kan konspirationsteorierna gå bananas!
Citera
2024-03-26, 17:05
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HansVonFreudhaus
Pengakortet fungerar omvänt, men inte på män.

för de flesta män kvittar det vad kvinnan har för pengar. Man är hellre samman med en pank snygg tjej som är duktig på att hålla käften än någon gapig ful rik kvinna.

Brukar inte män från förmögna familjer (dvs inte nyrika) tendera att skaffa partners inom sin klass?

Allt annat lika skulle jag verkligen inte säga att tjejens ekonomi är betydelselös, då gör man det för enkelt för sig. Men jag antar att det är ännu ett tecken på hög iq att ge simplistiska svar på komplexa frågor?

Citat:
Dessutom brukar kvinnor vara väldigt bra på att göra skillnad på vad som är deras och dina pengar ifall de faktiskt har några egna pengar själva. Så även om en kvinna har pengar brukar man inte få så mycket ut av dem själv som man.

Vad baserar du det på egentligen? Har inte i själva verket ungefär hälften av alla som bor tillsammans i Sverige gemensam ekonomi?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in