2019-03-25, 14:46
Medlem
-SchmergliN-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrArtur
Han står över mot Norge. Han lämnar inte landslaget. Det hade varit rimligare vid en vendetta med Andersson.

Nej, det hade inte varit rimligare. Emil är bara en liten bebis som ville markera mot Janne.

"Jag vill inte speja, jag åkej hem! "
Citera
2019-03-25, 15:40
Medlem
Korders avatar
Haha, helt sjukt att han är spelklar för Leipzig till helgen men att de ändå påstår att det rör sig om en "känning" av en skada som prompt tvingade honom hem till Tyskland på momangen. Bluff och båg hela skiten.
Citera
2019-03-25, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ragulina
Svagt av landslagsledningen att mörka detta liksom Lindelöfs återbud. Man borde gå ut och tala om sanningen inkl. Cetinkayas försök att bestämma över landslagsuttagningen. Cetinkaya och hans spelare gör ju landslagsledningen till åtlöje. Stäng av idioterna om de inte kan respektera att det är Janne som bestämmer.

Cetinkay är en riktigt vidrig fitta, som går över lik för sin egen vinning.

Om spelarna han företräder saknar hjärna, typ Emil, så är det verkligen en olycklig kombination.
Citera
2019-03-25, 17:42
Medlem
MrArturs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -SchmergliN-
Nej, det hade inte varit rimligare. Emil är bara en liten bebis som ville markera mot Janne.

"Jag vill inte speja, jag åkej hem! "
Självklart hade det varit rimligare. Det lönar sig inte att grina om ingen märker att man grinar. Han har stuckit hem till Tyskland och har han tur och ljumsken tillåter får han hoppa in i den matchminut han blev utbytt i lördags. Så kommer det att se ut innan ljumsken tillåter mer speltid. Många spekulanter med vad man skulle kunna kalla dramabias i denna tråd, som är allt för säkra på sina väldigt osäkra slutsatser.
Senast redigerad av MrArtur 2019-03-25 kl. 18:10.
Citera
2019-03-25, 19:19
Medlem
Gavins-Friends avatar
Nu när han och VNL blivit hotade på sociala medier. Kommer vi få se rapportering varje dag och sen får de stå på fotbollsgalan och få applåder?
Citera
2019-03-25, 19:27
Medlem
Är agenter även primadonnornas barnvakt, eller har jag missat något?
Citera
2019-03-25, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gary-loomis
Är agenter även primadonnornas barnvakt, eller har jag missat något?

Fprsbergs agent verkar vara den största primadonnan av dem alla. Måste ha ett antal komplex då han ifrågasätter hur Sveriges lagledare ska ta ut sitt lag.

Om Janne Andersson vill ta ut Forsberg efter 60 min så får han göra det alla gånger, utan att be om ursäkt till någon. Särskilt inte till någon komplexfylld agent med hybris.
Citera
2019-03-25, 22:53
Medlem
DikTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmokeyJoe
Fprsbergs agent verkar vara den största primadonnan av dem alla. Måste ha ett antal komplex då han ifrågasätter hur Sveriges lagledare ska ta ut sitt lag.

Om Janne Andersson vill ta ut Forsberg efter 60 min så får han göra det alla gånger, utan att be om ursäkt till någon. Särskilt inte till någon komplexfylld agent med hybris.
Det komiska är att agenten säger att Forsberg inte borde ha blivit utbytt och sedan avbryter han samlingen pga skada. Logik?
Citera
2019-03-26, 00:15
Medlem
Ovcharkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DikT
Det komiska är att agenten säger att Forsberg inte borde ha blivit utbytt och sedan avbryter han samlingen pga skada. Logik?

Ingen logik. Cetinjaka är äcklig, helt enkelt. Forsberg är en mes. Påtryckningar från Red Bull får honom att vika knäna, och Cetenkaja lyder för att tjäna pengar. Forsberg förstår inte, inte klok nog. Glider runt i Gucci-jacka.
Citera
2019-03-26, 11:49
Medlem
Krakems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av twoeggs
Han verkar vara klar för match till helgen med Leipzig enligt tidningen Bild. Mycket till skada?

Trodde man på den uppdiktade historien är man rejält efterbliven. Att det säger allt om Forsberg att ge sig i lag med en kurd till agent må vara hänt men är mest besviken på landslagsledningen som skyddar fittan.

Det är dags att sätta ned foten och markera hårt mot primadonnan och hans kroknäste agent.
Citera
2019-03-26, 12:15
Medlem
DjungelJenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krakem
Trodde man på den uppdiktade historien är man rejält efterbliven. Att det säger allt om Forsberg att ge sig i lag med en kurd till agent må vara hänt men är mest besviken på landslagsledningen som skyddar fittan.

Det är dags att sätta ned foten och markera hårt mot primadonnan och hans kroknäste agent.

”Fittan”... tycker du går på lite väl hårt. Det handlar om en fotbollsmatch. Kom ner på jorden.

Det är inte bara Forsberg som valt att anlita Cetinkaya som agent. Även Lindelöf, Olsen och Guidetti har Cetinkaya som agent. Någonting rätt gör han ju uppenbarligen.

Med en annan agent för dessa spelare är det absolut inte säkert att vi hade sett Lindelöf i United eller Olsen i Roma.
Citera
2019-03-26, 14:46
Medlem
Korders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BarryHero
Ekwalls krönika har vi redan avhandlat och avfärdat på forumet:

Det var inte mycket till avhandling. Och vilka är "vi"? Du och en till? Ser ju att det var flera andra som sade emot er. Notera även det komiska i att Cetinkaya grinar i media över att Forsberg blev utbytt, samtidigt som han trots det menar att Forsberg åkte hem pga en känning för en skada. Logik? Noll.

Nä, tro på vilka sagor du vill, men med tanke på att du inte bemötte ett ord av vad jag skrev i mitt inlägg utan hänvisade till ett gammalt inlägg om Ekwalls krönika så sätter jag punkt för detta från min sida. Lätt konstaterat att du bara var ute efter en billig poäng, som sket sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in