2016-03-09, 19:31
Bannlyst
Gick in och kollade vilka som körde fiftyfifity sit n go på pokerstars, ett spel jag brukade köra i slutet av 2014, och kände igen denna spelaren som fortfarande kör på 1,5$ nivån: http://pokerprolabs.com/pekarstas_86...stars/2015/any 2015 körde han 134 185 st fiftyfifty sit n go´s. Absoluta majoriteten av dessa sitngos var 1,5$. Han lär väl köra max 20 bord samtidigt, dom varar 32-48 minuter i snitt, men om han nu hinner med typ 40 st per timme, så måste han spela i 10 timmar per dag för komma upp i en så stor mängd. Kan tilläggas att den spelaren är ryss.

Har sett flera sådana exempel som spelar på lägsta nivån 24/7 jättemånga bord. Vad tror ni är det en människa som har detta extrema beteende och försörjer sig på 1,5$ sit n go's, eller är det en bot?

edit: räknade hur många bord han sitter på, han kör 30 st fiftyfifty sitngo´s samtidigt.
Senast redigerad av cumshooter 2016-03-09 kl. 19:54.
Citera
2016-03-10, 02:52
Medlem
Förra våren reagerade jag lite över en spelare som fanns med på sharkscopes topplista över de spelare med störst volym (hittills) under det året.

Han hade lirat över 45-50000 st 0.1 euros DONS och enbart detta spel på ipokernätverket på mindre än två månader, med tanke på att trafiken inte är speciellt stor där fanns det visst utrymme för att säga "hmmmm"....1000 spel per dag på micromicro nivå där en handfull spel rullar hela tiden som bäst, resultatet var plus 2 euro om jag minns rätt.

antingen har han jävligt stort tålamod eller så luktar det lite.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in