Hold on tight to your dream
Hold on tight to your dream
When you see your ship go sailing
When you feel your heart is breaking
Hold tight to your dream.
Fel tråd. "Hold On Tight" är med på plattan "Time" från 1981 (även albumets förstasingel).
Visste att det var "fel" tråd -- men ville svara på inlägget och orkade inte kopiera detta, klistra in på "rätt" tråd enligt mitt svar. Tycker inte att ett decennium hit eller dit spelar så stor roll. Är inte så noga med åren. De är bara siffror. Jag älskar musik inte år!
Värt att notera: Klingons på Les-Pauls drabbas lindrigt och gays är helt fria från symtom.
Det är helt riktigt uppfattat och "SKÄGGLURK" är ett BRA uttryck! Plötsligt hade alla hemska skägg och underliga, utsvänga jeans och gärna platåskor eller träskor. Lyckligtvis dog detta vidriga mode ut redan kring 1978. Tyvärr har vi många SKÄGGLURKAR nu också. Hemskt defekta människor.
Bandet Dr. Hook (eller, Dr. Hook & the Medicine Show som de hette innan de kortade namnet) rekommenderar jag som bra musik när man är bakis eller när man vill varva ner efter hektiska perioder i livet. Det är mjuka och snälla inspelningar utan dist och annat skrän. Texterna handlar om kärlek och vardagligheter så det kräver inte så mycket eftertänksamhet eller närvaro som lyssnare.
Senast redigerad av Internhumor 2017-04-22 kl. 19:30.