2016-03-05, 02:27
Hallå! Jag är född romantiker enligt min astrologi och det är extremt jobbigt att acceptera verkligheten ibland när man är en hopplös romantiker.

Hur tycker ni det är att vara en romantiker i denna iskalla värld?

OBS:Ni som tror att romantik bara handlar om det motsatta könet behöver inte svara, för ni vet inte vad ordet romantik innebär.
Citera
2016-03-05, 06:48
Medlem
Ghost.of.Paines avatar
"Enligt min astrologi"

Bara det där gjorde mig hyfsat säker på att du inte vet vad skillnaden mellan en romantiker och romantiken är.

Hopplös är du.
Citera
2016-03-05, 09:37
Astrologi... "denna iskalla värld". Leta upp ett hippiekolektiv så kanske du slutar deppa så förbannat.
Citera
2016-03-08, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jutt
Hallå! Jag är född romantiker enligt min astrologi och det är extremt jobbigt att acceptera verkligheten ibland när man är en hopplös romantiker.

Hur tycker ni det är att vara en romantiker i denna iskalla värld?

OBS:Ni som tror att romantik bara handlar om det motsatta könet behöver inte svara, för ni vet inte vad ordet romantik innebär.
Kan du beskriva vad du menar med romantik för det är väldigt otydligt?

Jag tycker det låter som du vill säga att du är givmild och att folk utnyttjar dig?
Citera
2016-03-18, 19:19
Citat:
Ursprungligen postat av Cplus
Kan du beskriva vad du menar med romantik för det är väldigt otydligt?

Jag tycker det låter som du vill säga att du är givmild och att folk utnyttjar dig?

Ja jag vet ingenting längre, jag känner inte mig själv. Alla har utnyttjat mig i typ 17 år.
Citera
2016-03-19, 00:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jutt
Ja jag vet ingenting längre, jag känner inte mig själv. Alla har utnyttjat mig i typ 17 år.
Ledsen att höra, hur utnyttjar dom dig?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in