2016-02-29, 11:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Philomenia
Helt sjukt

Varför ingen reaktion runtomkring, förutom filmarna som småskrattar?

Som jag skrev tidigare rapporteras det om att hon hotade att spränga sig själv. Tror inte att man vill vara i närheten då.
Citera
2016-02-29, 11:38
Medlem
Facebacks avatar
Hahaha hon kommer ha ett roligt resterande liv i ett av Rysslands hårdaste fängelse!
Nu i IS-tider och med tanke på vilket brott hon har begått och hur hon har gjort det så kommer hon säkert bli extra populär bland dom andra ryska intagna.

Har hon inte funnit gud tidigare så kommer hon få göra det nu.
Citera
2016-02-29, 11:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mini-thea
Skapligt sjukt att dom som filmar samtidigt står och skrattar . Känns rätt avtrubbat.
Får väl se om det smäller snart då. Spännande

De tog henne väl inte på allvar? Skulle du tagit en person på allvar om du såg den på avstånd och personen skrek att den hade huggit huvudet av någon? Jag skulle nog trott det var något prank.
Citera
2016-02-29, 11:55
Medlem
Drozds avatar
Fräscht!

Sättet hon talar på med sina inbillade samtalspartners tyder onekligen på psykos. Säkert en "demon" som befallt henne att göra det.
Citera
2016-02-29, 11:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sebzor
Skulle dock inte förvåna mig om det är Putin som har iscensatt det hela för att öka trycket och hatet mot muslimerna i Ryssland. Samtidigt blir man aldrig förvånad när man hör att muslimerna beter sig så.

Låter långsökt.
Citera
2016-02-29, 12:02
Medlem
EbolaTillAllas avatar
mina två kopek:

Reaktiv psykos. Dom pratar ofta om gud, att dom är jesus eller djävulen och allt möjligt. Inte ett dugg konstigt att hon skriker att hon är terrorist - terrorister är numera symboler för ondska. Utlösande är makens otrohet.
Citera
2016-02-29, 12:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kontakt112
En helt vanlig muslim alltså.

Onekligen håller muslimer världen över på att måla in sig i ett hörn och befästa en väldigt negativ attityd mot sig från icke muslimer. På väldigt kort tid har de även lyckats alienera folk som inte haft något större konflikt med Islam tidigare som japanerna t.ex. och östeuropa.
Citera
2016-02-29, 12:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mini-thea
Skapligt sjukt att dom som filmar samtidigt står och skrattar . Känns rätt avtrubbat.
Får väl se om det smäller snart då. Spännande
Hade nog många gjort. Rycker ju inte ens på axlarna längre när man ser sjuka klipp eller ser ngn bli skjuten.
Citera
2016-02-29, 12:38
Medlem
Sqrbankens avatar
Det man vet är att ryssen i varje fall inte kommer att dalta med Tok-kärringen. I Sverige hade PUT, lyxcell på sluten psyk och snyftartiklar till absurdum följt det bestialiska barnamordet.

Törs f.ö. inte titta på klippet/se ocensurerade bilder. När jag var yngre var gore-klipp inget märkvärdigt. Numera följs det upp av ångest och mardrömmar
Citera
2016-02-29, 12:52
Medlem
cmbws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av missmone
Vad är skillnaden menar du?

Ganska relevant skillnad på ett instabilt psyke och ett indoktrinerat beteende.
Citera
2016-02-29, 13:00
Medlem
Milo.Minderbenders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cauvie
Vad i helvete. Offret ska vara en flicka.

Kvinnan var offrets barnskötare/nanny. Hon dödade barnet och satte eld på lägenheten.
Citera
2016-02-29, 13:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cmbw
Ganska relevant skillnad på ett instabilt psyke och ett indoktrinerat beteende.

Båda är ett sjukt beteende, vem fan bryr sig om personen hade labilt psyke eller var indoktrinerad? Samma skit.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in