2016-02-29, 01:14
Medlem
Är det naturligt att vilja dölja så mycket som möjligt för andra?

Alltså jag vill inte att folk ska veta så mycket om mig, jag vill inte dom ska veta var jag jobbar... Vad jag gick för linje på gymnasiet... Var jag reste senaste tiden... Vilka jag har varit tillsammans med... Vad jag gjorde förra helgen... Vad jag gjorde när jag var ute på stan osv.

Liksom jag tycker det bara är härligt att vara anonym, när folk frågar sådana här saker blir det jobbigt... Jag tycker det är OK om man frågar 1-2 gånger, men om man frågar 10+ gånger börjar jag bli fundersam.

Är det vanligt att vilja dölja så mycket som möjligt allt för att jag vill vara anonym?
Citera
2016-02-29, 01:22
Medlem
bluesiss avatar
Ja, helt normalt, folk som inte förstår när de frågar för mycket är lågbegåvade. Svara bara "skit i det du". Det är inte otrevligt då det bara är en reaktion på redan inkräktande frågor. Särskilt om personen är en främling.
Citera
2016-02-29, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bluesis
Ja, helt normalt, folk som inte förstår när de frågar för mycket är lågbegåvade. Svara bara "skit i det du". Det är inte otrevligt då det bara är en reaktion på redan inkräktande frågor. Särskilt om personen är en främling.

Man behöver inte alltid bli otrevlig räcker att säga jag vill inte gå in på det.
Citera
2016-02-29, 22:34
Medlem
Tycker det låter mer onaturligt att fråga 10+ gånger om samma jävla sak när man inte fått svara de första 9 gångerna.
Citera
2016-02-29, 23:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Brad-Pitt
Är det naturligt att vilja dölja så mycket som möjligt för andra?

Alltså jag vill inte att folk ska veta så mycket om mig, jag vill inte dom ska veta var jag jobbar... Vad jag gick för linje på gymnasiet... Var jag reste senaste tiden... Vilka jag har varit tillsammans med... Vad jag gjorde förra helgen... Vad jag gjorde när jag var ute på stan osv.

Liksom jag tycker det bara är härligt att vara anonym, när folk frågar sådana här saker blir det jobbigt... Jag tycker det är OK om man frågar 1-2 gånger, men om man frågar 10+ gånger börjar jag bli fundersam.

Är det vanligt att vilja dölja så mycket som möjligt allt för att jag vill vara anonym?

Hej TS. Du känner dig helt enkelt inte så bekväm med vem du är så du vågar inte berätta om dina val då du är rädd att de ska tycka saker. Men mycket är nog bara spöken i ditt huvud.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in