2016-02-27, 17:15
Medlem
Doping forumet håller på att dö ut.

allting hänvisas till FAQ, nybörjare blir utskällda, trådar slås ihop med andra trådar fast att det handlar om olika saker,

tex en tråd om Aromasin slogs ihop med en tråd om Arimidex & Letrozole

Min egen tråd om "Lågdos testo+ högdos tren" slogs ihop med tråden "vi som älskar VS Hatar Tren"

helt värdelöst då min tråd inte handlade något om att älska eller hata tren

den handlade specifikt om olika användare upplevelser på lågdos testo och högdos tren.

det behövs en skärpning, nu ä det inget levande forum utan liknar mest en stor FAQ
men gamla sanningar varar inte förevigt utan vi måste kunna diskutera och revidera utan att bli hänvisade till en 5 år gammal samlingstråd
2016-02-27, 17:22
Medlem
tj.s avatar
Anledningen till varför det finns så många samlingstrådar i dopningsforumet är av den enkla anledningen att det ofta är samma frågeställningar som dyker upp om, och om, och om igen.

Om du har åsikter om min moderering är du välkommen att PM:a mig. Jag har inte fått några PM från dig.
2016-02-27, 18:24
Medlem
Emerains avatar
Eftersomdetta faktiskt rör ett ärende så får du ta det med berörd moderator först. Tråd låst. Du får återkomma när du följt faq en om hur man klagar på en moderatorsåtgärd.

/Mod
2016-02-27, 18:24
Medlem
najass avatar
När TS följt instruktionerna kan han kontakta någon moderator i denna forumdel så öppnas den igen.

(FB) Jag vill klaga på en moderator/ett beslut av en moderator

Tills dess är den låst

/mod
Senast redigerad av najas 2016-02-27 kl. 19:14.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in