2016-04-04, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DirtyNorth
Nu vet jag inte helt säker om det är han utan bara fått höra det av folk som är vän med honom.
Vet man vem han är så räcker det med efternamnet som är Sa*d.
*=i
Fanns ett gäng smågangsters med det efternamnet på Ersboda som i grupp stått för en del lidande genom åren 2006 och framåt.

Gissningsvis inte helt oskyldig.

(in before "han är världens snällaste")
Citera
2016-04-29, 08:34
Medlem
Inget nytt här?
Citera
2016-06-15, 11:58
Medlem
zBr9s avatar
http://www.vk.se/1747539/offret-fick...inell-anhallen

Nu har man tagit in honom igen, förhoppningsvis har man tillräckligt med bevis för att folk ska slippa honom i några år.
Citera
2016-06-15, 16:08
Medlem
OlleVieros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zBr9
http://www.vk.se/1747539/offret-fick...inell-anhallen

Nu har man tagit in honom igen, förhoppningsvis har man tillräckligt med bevis för att folk ska slippa honom i några år.

Det får vi väl hoppas, för sådan där ska inte gå lösa ute i samhället bland normala människor. Det ska mycket till innan en "vanlig" människa sätter igång och dra ut tänder.
Citera
2016-06-15, 22:32
Medlem
OrosieOs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skeggmuff
Så det är helt oprovocerat eller? Var han ute efter cash iallafall eller var det bara för att plåga? sjukt hur som helst

Nej set har inte men någon skuld alls att göra utan helt oprovocerat men han hittar i häktet nu i väntan på rättegång
Citera
2016-06-16, 15:41
Medlem
OrosieOs avatar
Så här låg det till. Min sambo varken provocerade, var skyldig pengar m.m. Jag pratade med honom om att jag inte ville ha vissa i mitt hem, och verkligen inte sånna psykopater sim den här Jens är. Under samma dag blev min sambo strypt av J utan anledning. Jag frågade vad fan han höll på med och han gick. Bad mun sambo om att sticka från lägenheten för kände mig inte alls trygg men mun sambo sa att det var lugnt för han hade inte gjort något mot honom.
Några timmar gick och vid 20 så ringde det på dörren och Jens bad min sambo och följa med ut. Jag fattade direkt när jag hörde honom och när min sambo följde med. Och som mun magkänsla sa så kom min sambo och knackade på balkongdörren med tänder utdragna och en som stack rakt ut och totalt sönderslagen. Så i ett dike med mycket snö hade han systematiskt planerat allt i detalj och låtit han välja mellan att få halsen avskuren eller få sina tänder utdragna. Och att det kom någon gåendes gjorde så att min sambo klarade sig "lindrigt" undan. Han hade flera verktyg i en liten väska så han hade nog planerat mycket mer. Så nu vill vi bara att det här ska vara över och få ett avslut på det sjuka som hände. Och den här mannen ska fan inte få vara fri för han har ingen empati någonstans.

Vill bara få slut på spekulationer om att min sambo skulle gjort något för det stämmer ingenstans. Detta var ett verk där en fantasi blev verklighet
Citera
2016-06-16, 19:29
Medlem
hum.by.666s avatar
Häktades idag misstänkt för synnerligen grov misshandel.

Citat:
Drog ut tänder med tång
– Jag ser att de uppgifterna finns, jag kan bekräfta att det är på det viset. Utifrån den utrednings som finns menar jag att det är klarlagt att det är så händelseförloppet gått till. Frågan nu är om det är den misstänkte som är gärningsmannen, säger kammaråklagare Bäckström om övergreppet med tången.
Uppgifterna om ett järnrör vill han dock inte kommentera närmare.
– Det med en tång som ska ha använts på det sättet, för att dra ut tänder, kan jag bekräfta. Men i övrigt vill jag inte gå in på våldet.

http://www.expressen.se/nyheter/28-a...andel-med-ror/
Citera
2016-06-16, 22:35
Medlem
KnivJens.
Undrar hur länge snuten väntat på denna chans.
Hoppas åklagare och utredare klarar att låsa in honom nu.
Sedan kasta nyckeln i älven och glömma bort.
Citera
2016-06-17, 00:30
Medlem
Det där jävla avskummet borde dö... Precis som han dödat.
Alla vet det..
Citera
2016-06-17, 10:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OrosieO
Vill bara få slut på spekulationer om att min sambo skulle gjort något för det stämmer ingenstans. Detta var ett verk där en fantasi blev verklighet
Tack för din berättelse.

Några tankar:

1) Är man "oskyldig" och "världens snällaste" brukar man väl inte hänga med mördare? Nog är det väl så att din pojkvän gjort en hel del och även har blivit dömd i domstol?

2) Någonstans känner jag att DU troligen satte din pojkvän i fara. Är det en ren slump att detta inträffade timmar efter du ställde ett ultimatum om att "knivjens" inte får vara i er lägenhet?
Jag gissar att du minsann tvingade herr Said att visa sina pungkulor och det slog helt fel då han gjorde det mot en psykopat.
Citera
2016-06-17, 10:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vansinnighet
KnivJens.
Undrar hur länge snuten väntat på denna chans.
Hoppas åklagare och utredare klarar att låsa in honom nu.
Sedan kasta nyckeln i älven och glömma bort.
Måste vara otroligt pinsamt för Umeås poliskår och åklagare att han ännu inte blivit dömd för något stort sen en händelse 2007.
Citera
2016-06-17, 10:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NorskApa
Tack för din berättelse.

Några tankar:

1) Är man "oskyldig" och "världens snällaste" brukar man väl inte hänga med mördare? Nog är det väl så att din pojkvän gjort en hel del och även har blivit dömd i domstol?

2) Någonstans känner jag att DU troligen satte din pojkvän i fara. Är det en ren slump att detta inträffade timmar efter du ställde ett ultimatum om att "knivjens" inte får vara i er lägenhet?
Jag gissar att du minsann tvingade herr Said att visa sina pungkulor och det slog helt fel då han gjorde det mot en psykopat.

Citat:
Ursprungligen postat av NorskApa
Måste vara otroligt pinsamt för Umeås poliskår och åklagare att han ännu inte blivit dömd för något stort sen en händelse 2007.

Självklart så hänger man inte med knivJens om man inte själv är kriminell/drog användare.

Det kan nog mycket riktigt vara så att utvisningrn ur lägenheten det var droppen som fick Jens att flöddra över

Umeås Polis och åklagare är en bunt genus- skolade sittkissare som självmant har skurit av sig bollarna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in