2016-03-04, 02:06
Medlem
skeggmuffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bananapans
Kan någon vara vänlig och ladda upp en bild på Jens? För oss som inte har Facebook..

Förut var det någon som postat bild på honom samt hans bror i någon av trådarna jag länkade i förra inlägget. Jag hittar den inte nu dock...
Citera
2016-03-04, 11:55
Medlem
fnirps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Finskpinne
Speciellt inte utan bedövning, det måste ha gjort fruktansvärt ont!(

Vet, av egen erfarenhet jag helst hade varit utan, att det definitivt gör rejält ont att dra ut tänder utan bedövning. Jag hade förmånen att göra det under kliniska, kontrollerade omständigheter, hos tandläkaren. Att då bli utsatt under såna där förhållanden som BO, vill jag inte ens föreställa mig hur ont det gör.
Citera
2016-03-04, 12:34
Medlem
Flufffens avatar
Aj aj aj! Kan inte föreställa hur hemskt det måste ha varit för BO. Man skriver inte hur många tänder som drogs ut men man skriver tänder, plural, vilket då borde innebära att fler än 1 tand drogs ut? Kan man klassa handlingen som tortyr då?
Citera
2016-03-04, 13:00
Medlem
bradgardsindianens avatar
Kanske det handlar om knarkskulder (fanns det guldplomber i)? Eller simpel avundsjuka, eller inte, hen som fick tänderna ryckta kanske var typen som gick och flina upp sig fast han inte har tänder för det (eller inte nåt att flina för egentligen). Eller han kanske ville ge dem till någon som behöver dem bättre.

Förklaringen att någon som gör sådant är vanvettig börjar bli lite tröttsam.
Senast redigerad av bradgardsindianen 2016-03-04 kl. 13:06.
Citera
2016-03-04, 13:12
Medlem
bradgardsindianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DaGoose
Det är väl med tång man brukar dra ut tänder?

Jo förvisso. Ibland knäcker man tänder med för att kunna få ut dem. Men det finns ju olika slags tänger. Tandläkare kanske inte använder vare sig rörtänger, "skalmantänger", eller avbitare för pianowire. Det senare kanske om de fixar tandställningar. Men det brukar inte vara alla tandläkare som har den behörigheten.
Senast redigerad av bradgardsindianen 2016-03-04 kl. 13:16.
Citera
2016-03-04, 14:39
Medlem
zBr9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bradgardsindianen
Kanske det handlar om knarkskulder (fanns det guldplomber i)? Eller simpel avundsjuka, eller inte, hen som fick tänderna ryckta kanske var typen som gick och flina upp sig fast han inte har tänder för det (eller inte nåt att flina för egentligen). Eller han kanske ville ge dem till någon som behöver dem bättre.

Förklaringen att någon som gör sådant är vanvettig börjar bli lite tröttsam.

Fast om du läser de övriga trådarna om samma person så framträder en rätt tydlig bild av vad det är för person. Framförallt Max-dådet tycks ju ha varit mer eller mindre helt oprovocerat.
Citera
2016-03-04, 17:42
Medlem
OlleVieros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skeggmuff
Lite fler fall där Jens är GM, helt jävla sinnessjukt att han inte sitter inlåst:

(FB) Mord på Robert Fandén, Grisbacka i Umeå

(FB) Man knivskuren vid MAX E4:an Umeå

(FB) Grovt våldsbrott i Umeå 2014-08-29

Jävligt märkligt om det är samma person? Polisen borde ju vara rejält intresserade att få in honom bakom lås och bom. Om inte annat i preventivt syfte.
Citera
2016-03-04, 17:45
Medlem
Sånt här smutsigt white-trash-avskrap som är värd mindre än smutsen under mina skor, slår allt som oftast på varandra. Vilket jag anser är bra. Dom tar ut varandra. Win-win. En dag dör denna sate och då korkar vi vanliga medborgare upp!

Nu är jag visserligen inte från umeå, men har en del förbindelser dit.

Hört att hans lillebror Joakim är samma typ av vitt slödder.

Gissar att hela släkten deras är smuts.
Citera
2016-03-05, 16:43
Medlem
skeggmuffs avatar
Jens (GM) till vänster på denna bild:

http://www.bilddump.se/bilder/201603...230.12.150.jpg
Citera
2016-03-05, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OlleViero
Jävligt märkligt om det är samma person? Polisen borde ju vara rejält intresserade att få in honom bakom lås och bom. Om inte annat i preventivt syfte.

Nej, det känns som att han borde sitta av både ett och annat, hur han kan slippa undan samtliga gånger är beklagligt.
Problemet är väl just det att han aldrig klarar sig förbi positionen som misstänkt gärningsman, men förstå att sitta med fall efter fall där han pekas ut som gärningsmannen och se honom gå fri.
Citera
2016-03-05, 16:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skeggmuff
Jens (GM) till vänster på denna bild:

http://www.bilddump.se/bilder/201603...230.12.150.jpg

Den där känns igen! Snyggt jobbat, på plats att han kommer ut i ljuset.
Citera
2016-03-05, 19:27
Medlem
skeggmuffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OrosieO
Jag känner han väldigt väl och kommer inte lämna ut hans namn men han är från Umeå och 25 år. Det lilla jag vill säga så inte något fel sprids ut är att det inte handlar om någon skuld och det är inte först gången j gett sig på honom. Han fick nog en jävla orgasm för det var så uträknat med slag på huvud och knän och tänderna. Vill offret lämna ut sig så är det upp till personen. Men det är nog tufft att leva under skydd. Och det här är en riktig psykopat så vi båda är borta från Umeå...

Så det är helt oprovocerat eller? Var han ute efter cash iallafall eller var det bara för att plåga? sjukt hur som helst
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in