• 1
  • 2
2016-03-17, 21:38
Medlem
eenoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av disturbingsthlm
Vart hittar man dessa sidor? Kan ju inte bara dyka upp av en slump tänker jag.
Du måste bli inbjuden av någon som är medlem i gruppen då dom är osynliga och hemliga,

Var medlem i en grupp och jag hade aldrig kontakt på fb, de flesta skrev ett nr så ringde man från sin knarklur då gick det en signal sen blev man uppringd av ett annat nr och bestämde mängd och plats för möte och det gick bra för mig alla gångerna men risken att bli rånad är stor både för langare och köpare, 2/10 inlägg sista tiden jag var medlem handla om att någon blivit rånad och ibland var det snuten som kom och handla eller hade span på någon och alla blev haffade så jag gick ur gruppen för det kändes som att det inte var säkert då man aldrig vet vad som kan hända om man ska åka ut till någon förort och träffa någon ingen vet vem det är,
2016-03-18, 04:28
Medlem
Stormakts avatar
Funkat asbra för mig varje gång. Då är jag naiv också och möter upp kranen ensam
2016-04-13, 12:15
Medlem
Jag har då aldrig haft ett problem med detta, allt man gör är att skriva vad man säljer/söker och sitt namn på Wickr, telegram eller någon annan anonym chatt app...
2016-08-16, 09:37
Medlem
-lynx-s avatar
bumpar upp den här tråden lite. börjat shoppa rätt vilt på fb och är lätt nojjig, känns som att alla grupper man är med i på fb stäng ned till höger och vänster. vad tror ni, snorungar som klagar hos fb eller snuten som är inne och jävlas? givetvis inne med fakekonto men ändå dumt om snuten är där och snokar, tröttnade bara totalt på posten att jag gav upp vanliga shoppar...
2016-08-16, 21:50
Medlem
Truffs avatar
Skulle fan aldrig falla mig in i att börja handla drugs via Skvallerbook.
Så satans jävla dumt att ens vara i en grupp där de säljs knark.
Spelar som ingen roll om gruppen är hemlig ovh stängd men nog fan kommer admims in
dit samt vid första syn av det förekommer droger så kontaktas polisen.
Om du vill nu så gärna handla knark via nätet så använd tex ngn marknadssida ist för Skvallerbook!
2017-07-27, 16:09
Medlem
papi.fs avatar
Jag behöver en sån här grupp. Vart hittade ni era?
2017-07-28, 08:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av papi.f
Jag behöver en sån här grupp. Vart hittade ni era?
Köp på flugsvamp istället. Bra knark direkt hem i brevlådan.
2018-04-30, 09:11
Bannlyst
Hur gick det med dessa sidor, rensade Facebook upp?
Var medlem i ett par stycken i somras men dom lades ner och sen dess har jag inte sett skymten av några andra.

Jag tyckte dom var väldigt bra för att hitta droger lokalt. Nu när jag har flyttat till ett nytt område och inte känner några missbrukare och inte alltid har tålamod att vänta på posten hade det varit väldigt smidigt att kunna få kontakt med personer i närheten.
2018-05-05, 14:30
Medlem
dumt är det nog definitivt men enkelt och smidigt!

hittade min favorit kran på en sådan grupp. bara man använder wickr och inte använder ens riktiga konto och skriver på messenger!

helt sjukt hur mkt droger det finns på facebook!
2018-05-05, 14:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -lynx-
bumpar upp den här tråden lite. börjat shoppa rätt vilt på fb och är lätt nojjig, känns som att alla grupper man är med i på fb stäng ned till höger och vänster. vad tror ni, snorungar som klagar hos fb eller snuten som är inne och jävlas? givetvis inne med fakekonto men ändå dumt om snuten är där och snokar, tröttnade bara totalt på posten att jag gav upp vanliga shoppar...

tror det mest är kids som rapporterar dem här grupperna. men vet själv av egen erfarenhet att snuten också kan sitta å spana vad man skriver. vet personligen en tjej som åkte fast för hon sålde oxy via facebook helt öppet från sitt riktiga konto. i fupen stod det att hon ställt en jävla massa nybörjarfrågor om just opiater till en massa människor på messenger. så smarta är dagens ungdomar
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in