2016-02-25, 19:30
Medlem
sparkakamels avatar
Hejsan

jag reggade mig här på flashback och använde mig av speedmail men fick inte någon V.M, tänkte att något gick väl snett men så gjorde jag ett nytt konto även den gången på speedmail men fick inte V.M då heller. Tänkte nää för helvete vad är problemet? Så jag gjorde på Gmail och då kom det fram ett mejl för att verifiera det.

Blockerar några mejl- domäner flashback? Skrev till supporten på speed men dom säger att det inte ska vara så, självklart gick jag igenom skräp- och papperskorgen men nej. Finns inget skit där från er.

Skrev till 3 eller 4 moderatorer här på flashback för flera dagar sen om att jag inte fått nån V.M och ingen har svarat mig angående den frågan. Helt sanslöst agerat av er!

Kan jag få ett V.M på nytt på det första kontot jag registrerade mig på snälla?
Citera
2016-02-25, 19:32
Medlem
sparkakamels avatar
Jag förstår inte ens varför ni måste ha ett sånt skit system som att verifiera, det är ju bara knas för helvete. Sen hörde jag att några har kommit över er databas med en jävla massa mejl och namn på. Ska ni inte ta lärdom av er misstag?
Citera
2016-02-25, 22:58
Medlem
sparkakamels avatar
Allvarligt fan?? Är alla ansvariga på det här forumet helt jävla hjärndöda eller ignoerar ni helt enkelt mig fråga? Vad är det frågan om era freak?
Citera
2016-02-25, 23:04
Moderator
Tinuviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sparkakamel
Allvarligt fan?? Är alla ansvariga på det här forumet helt jävla hjärndöda eller ignoerar ni helt enkelt mig fråga? Vad är det frågan om era freak?
Skicka ett PM till mig så ska jag se om det går att göra något.
Citera
2016-02-25, 23:39
Medlem
sparkakamels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tinuviel
Skicka ett PM till mig så ska jag se om det går att göra något.

Jag skickade ett PM till dig 19/2! Men visst, kan göra det igen.
Citera
2016-02-26, 00:03
Moderator
Tinuviels avatar
Citat:
Jag skickade ett PM till dig 19/2! Men visst, kan göra det igen.
Slarvigt av mig i så fall. Letar upp det och svarar dig där.
Citera
2016-03-19, 21:59
Medlem
Citat:
Hejsan

jag reggade mig här på flashback och använde mig av speedmail men fick inte någon V.M, tänkte att något gick väl snett men så gjorde jag ett nytt konto även den gången på speedmail men fick inte V.M då heller. Tänkte nää för helvete vad är problemet? Så jag gjorde på Gmail och då kom det fram ett mejl för att verifiera det.

Blockerar några mejl- domäner flashback? Skrev till supporten på speed men dom säger att det inte ska vara så, självklart gick jag igenom skräp- och papperskorgen men nej. Finns inget skit där från er.

Skrev till 3 eller 4 moderatorer här på flashback för flera dagar sen om att jag inte fått nån V.M och ingen har svarat mig angående den frågan. Helt sanslöst agerat av er!

Kan jag få ett V.M på nytt på det första kontot jag registrerade mig på snälla?

Jag har samma fråga som Ts. Blockerar vissa maildomäner flashback - eller vice versa? Jag har heller inte fått verifieringsmail. Jag tror faktiskt att flashback blockerar. Jag vill ogärna behöva ta frågan i pm!

Detta är en öppen tråd. Kan moderator/admin lämna ett svar här?
Citera
2016-03-20, 00:25
Inaktiv Administrator
admin5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sossesvensk
Jag tror faktiskt att flashback blockerar.

Nej.

admin5
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in