2016-02-25, 16:19
Medlem
Har äntligen bestämt mig för att ifrågasätta detta, i hopp om att finna någon med samma problem.

Det är så att när jag är bäng och lägger mig på rygg och blundar, så känns det nästan som att min själ rivs ur min kropp.
Allt bara snurrar, men det är inte vanlig yrsel/illamående utan mer som en karusell fast lite mer extremt. Känns som att hela kroppen svajar åt olika håll, riktigt jävla snabbt.
Om 'myrkrig' på TV'n hade en känsla så är det väl ungefär såhär det skulle kännas.
Riktigt svårt att förklara iallafall..

Har Googlat runt lite men hittar bara information om kristallsjukan, men kan med säkerhet säga att det inte är det.
Senast redigerad av kesun 2016-02-25 kl. 16:20. Anledning: glömde rubriken
Citera
2016-02-25, 16:38
Medlem
crillecrilles avatar
Du röker, lägger dig på rygg och blundar och undrar varför det känns som att du svävar iväg? Jadu.
Citera
2016-02-25, 16:56
Medlem
Rasandes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crillecrille
Du röker, lägger dig på rygg och blundar och undrar varför det känns som att du svävar iväg? Jadu.

Vad röker du för nått "min själ rivs ur min kropp" låter inte riktigt som cannabis va? Jag tror nog det handlar om något annat.

OnT: Dom få gångerna jag känt något liknande som Ts så har det varit alkohol inblandat oxå.
Citera
2016-02-25, 17:04
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rasande
Vad röker du för nått "min själ rivs ur min kropp" låter inte riktigt som cannabis va? Jag tror nog det handlar om något annat.

OnT: Dom få gångerna jag känt något liknande som Ts så har det varit alkohol inblandat oxå.
Haha, nåja. Det beror väl på hur ofta och hur mycket man röker också. Om man tex röker ganska starkt gräs varje dag så händer det ju en del spännande saker. TS får nog ge lite mer detaljerad info kring sina rökvanor
Citera
2016-02-25, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crillecrille

Haha, kanske låter lite konstigt nu när du säger det. Men grejen är att det inte riktigt är en sån skön känsla.
Jag hade liknande när jag var yngre, men då kunde snurrandet på rygg komma även om jag var nykter.

Inga problem med mina highs utöver detta.
Citera
2016-02-25, 21:06
Medlem
LivinginthePasts avatar
Se det som en bonus! Skämt åsido, jag kan också få den känslan, men på ett behagligt sätt - inte som när man åker sängrally på fyllan. Testa att inte vara nystukad när du lägger dig, så kanske det går bättre?
Citera
2016-02-25, 21:07
Medlem
Gbg-Smokes avatar
Haha så här var det när jag började röka i tidig tonår. Man kan jämföra det med en fylla att det snurrar när man blundar och ligger ner det kommer att gå över, Var glad istället att det biter på dig rejält fortfarande. Du kommer inte alltid att bli så hög.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in