2006-09-02, 19:51
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Magoo
Lär dig och läsa till att börja med. Jag traversterade på Fula Gubbens inlägg, där han ansåg att " ett mynt i skallen har ingen domare mått dåligt av"
Men min åsikt är att den s.k "läktarkulturen" som innebär att man tar sig rätten att kasta föremål på matchfunktionärer, kasta in föremål på planen, att skrika könsord efter sina egna spelare, och i förekommande fall även kliva in på planen inte hör hemma inom idrotten. Ni kan med fördel utöva Era aktiviteter på platser där Ni inte stör andra. Åk ut i Lill-Jansskogen och kasta mynt på varandra. Tegelstenar funkar oxå. Tänd Era bengaliska eldar, ta av er på överkroppen och visa Era fjolltatueringar för varandra, men låt för fan majoriteten av fotbollsverige slippa Er.
Men min åsikt är att den s.k "läktarkulturen" som innebär att man tar sig rätten att kasta föremål på matchfunktionärer, kasta in föremål på planen, att skrika könsord efter sina egna spelare, och i förekommande fall även kliva in på planen inte hör hemma inom idrotten. Ni kan med fördel utöva Era aktiviteter på platser där Ni inte stör andra. Åk ut i Lill-Jansskogen och kasta mynt på varandra. Tegelstenar funkar oxå. Tänd Era bengaliska eldar, ta av er på överkroppen och visa Era fjolltatueringar för varandra, men låt för fan majoriteten av fotbollsverige slippa Er.
Nu tar du chansen att gnälla igen! Min åsikt (nu gnäller jag på att du gnäller, komiskt värre) är att det börjar bli tjatigt nu - vilken tråd i ordningen är det nu, 3-4? - där du bara ältar samma saker.
Var i mitt inlägg du kan utläsa att jag anser att det är okej att storma plan, utsätta funktionärer för angrepp osv kan du väl peka ut för mig, jag hittar det inte själv trots att jag läst det om och om igen. "Lär dig och läsa till att börja med"
Jag har aldrig kastat mynt, snusdosor, bengaler, rökbomber eller annat in på eller mot spelplanen/funktionärer/spelare.
Jag har aldrig eldat en bengal på en fotbollsarena.
Jag har aldrig måttat ett slag mot en annan människa bortsett från min bror.
Jag brukar gå påklädd på arenan och är heller inte tatuerad.
Du drog jävligt stora slutsatser av mitt inlägg. Och du hade väldigt fel.
Oh, ursäkta mig, Du skall det givetvis vara, artigt och fint.