Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 9
  • 10
2019-03-16, 01:03
  #109
Medlem
20mg borjar kannas av tydligt nu, haha. Mest kroppsligt an sa lange, "entaktogen"? XD ??
Citera
2019-03-16, 01:33
  #110
Medlem
NioLivs avatar
Äh oroa dig inte så mycket över set och setting. 2c-x varianterna är ganska snälla och dessutom verkar det som du varit med förr, så oroa dig inte.

Är man någorlunda van vid trippar kan man va ganska vag med set och setting på 2c- varianterna.
Lycka till med rymdresan och kom ihåg:
Its all in your mind.

Mvh
Citera
2019-03-16, 01:35
  #111
Medlem
NioLivs avatar
Skrivet till dig xiz. 👍🏻
Citera
2019-03-16, 01:39
  #112
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NioLiv
Äh oroa dig inte så mycket över set och setting. 2c-x varianterna är ganska snälla och dessutom verkar det som du varit med förr, så oroa dig inte.

Är man någorlunda van vid trippar kan man va ganska vag med set och setting på 2c- varianterna.
Lycka till med rymdresan och kom ihåg:
Its all in your mind.

Mvh
Ah vet, ar aldrig orolig sjalv. Men vill garna inte att informationen skall bli forsvunnen heller, eller vad man ska saga.., det stannar sa pa satt pa ett vis i tiden, fast pa ett materiellt sett.

EDIT: Ar forovrigt valdigt visuellt nu aven.

EDIT2: SPECIELLT INTE nar denna kemikalie ANNU ar sa obeprovad som den ar, for den ar fan underbar!

EDIT3: 15% batteri kvar pa laptopen, HAHA, och en lang tripp att vara. Shit maste komma pa nagot att gora, glomde laddaren till datorn hos en van igar...XD
__________________
Senast redigerad av xiz 2019-03-16 kl. 01:43.
Citera
2019-03-16, 01:43
  #113
Medlem
NioLivs avatar
Ja förstår vad du menar.
Vet du vad? Lägg ifrån dig telefonen, sätt på nån skön musik och bara följ med.
Slösa inte bort upplevelsen på Flashback.
Så jävla onödigt.
Njut!!
Citera
2019-03-16, 01:44
  #114
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NioLiv
Ja förstår vad du menar.
Vet du vad? Lägg ifrån dig telefonen, sätt på nån skön musik och bara följ med.
Slösa inte bort upplevelsen på Flashback.
Så jävla onödigt.
Njut!!
Som taget ur munnen pa mig.
Citera
2019-03-16, 03:49
  #115
Medlem
NioLivs avatar
Jag lär va vaken denna natt så pm: a mig om du känner för det. Om det nu blir så att huvudet ditt blir trött.

Mvh
Citera
2019-03-16, 19:49
  #116
Medlem
Det gick sketa-bra, faktiskt. Det var sa lange sedan jag trippade att jag nastan glomt bort hur en tripp var. (Cirka ett ar 10 manader sedan senaste DMT-trippen), sa det var lite som en "reboot" kan man val saga. Kan dock saga att jag inte kom ut nagot utan fastnade istallet i musiken och terminalen pa mobilen, kopplad till en raspberry pi via SSH, for att na alla program man vill at och sedan tillbaks till mobilen for att sedan komma ut pa natet, efter att den barbara datorn dog.

EDIT: 2c-b-fly ar basta RC-hallucinogen jag provat sedan n-ethyl-2c-b, DPT och 4-HO-MET (samt 4-OH-DMT), faktiskt och da jamfor jag anda 20mg 2c-b-fly med en blotter 125mcg ALD-52 - som ar bland det mest verningslosa jag provat.... Men 20mg 2c-b-fly tog en myyycket langre an 125mcg ALD-52. Hade personligen velat ha en 10mg till kvar, sa att det blivit 30mg istallet, men far val bli nasta tur-och-retur...
__________________
Senast redigerad av xiz 2019-03-16 kl. 20:01.
Citera
2021-06-08, 11:41
  #117
Medlem
Tänkte käka lite 2c-b-fly med tjejen till helgen. Några tips och rek?

Blir chilla hemma kvällstid. 15-20mg
Citera
  • 9
  • 10

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback