2016-02-24, 18:44
Medlem
Söker efter ett verktyg där jag kan föra min budget online.
Jag vill kunna synkronisera detta med två eller flera konto, familjsynkronisering. Och att man ska kunna se på detta både i app och på en hemsida.
Har testat lite men hittar inget smidigt. Vad använder ni?
Citera
2016-02-24, 18:51
Medlem
Djsagooggs avatar
Se om tink kan vara något för dig, ingen hemsida dock
https://www.tink.se/sv/
Citera
2016-02-24, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Djsagoogg
Se om tink kan vara något för dig, ingen hemsida dock
https://www.tink.se/sv/

Den har jag spanat in, men det är inte vad jag söker tyvärr.
Andra förslag? Gärna gratis men påkostat också.
Citera
2016-02-24, 21:18
Medlem
skippers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av europa2016
Den har jag spanat in, men det är inte vad jag söker tyvärr.
Andra förslag? Gärna gratis men påkostat också.

Kan du precisera dig lite, vad i Tink är det du saknar, inte gillar? Eller vill du ha en listtråd med alla budgetprogram?
Citera
2016-02-24, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skipper
Kan du precisera dig lite, vad i Tink är det du saknar, inte gillar? Eller vill du ha en listtråd med alla budgetprogram?

Med Tink måste jag koppla ihop min bank med appen. Min bank finns inte med i listan. Det verkar som att jag inte kan använda appen utan bank, inte ens föra en budget manuelt.

Som nämnt söker jag ett program som finns både som app (Android), och som jag kan följa i webbläsaren på datorn. Jag vill också kunna koppla ihop budgeten mellan två användare, så att två personer kan editera en budget från var sitt håll.

Jag vet att det finns massa apps där ute, men det tar tid att testa en efter en till att jag hittat det bästa. Vad använder ni?
Citera
2016-02-24, 22:19
Medlem
skippers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av europa2016
Med Tink måste jag koppla ihop min bank med appen. Min bank finns inte med i listan. Det verkar som att jag inte kan använda appen utan bank, inte ens föra en budget manuelt.

Jag ber om ursäkt, jag tolkade troligen din mening "Jag vill kunna synkronisera detta med två eller flera konto, familjesynkronisering." helt galet.

Jag hoppas du hittar vad du söker, jag har inga andra tips. Möjligen om "smärtbank" på skandiabanken kan göra det du vill.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in