2016-02-24, 10:50
Medlem
Jag undrar hur många trådar ni tror skapats på flashback oavsett ämne som uppkommer för att någon rökt och funderat på saker för sig själv?
Citera
2016-02-24, 10:54
Medlem
morpdeuss avatar
Vem fan bryr sig?
Citera
2016-02-24, 10:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cyptrus
Jag undrar hur många trådar ni tror skapats på flashback oavsett ämne som uppkommer för att någon rökt och funderat på saker för sig själv?

Som den här menar du?

Problemet med dom här bängideérna är att dom är väldigt sällan så djupa som man själv tror när man sitter där och flummar. Givetvis får man andra perspektiv av att röka men jag tror mer att man kan dra nytta av det när man sedan i nyktrare sinnesstämning tänker på saker. Det kan ge en mer nyanserad utsikt i det stora hela, tror jag.
Citera
2016-02-24, 11:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av redlime
Givetvis får man andra perspektiv av att röka men jag tror mer att man kan dra nytta av det när man sedan i nyktrare sinnesstämning tänker på saker. Det kan ge en mer nyanserad utsikt i det stora hela, tror jag.

Ja, jag har tillverkat många låtar och loops under mina år, och på den tiden jag rökte så var det ju extremt coolt att vrida knobs och ställa in delay så man får tonerna rakt in i hjärnan, men att sedan mixa och mastra skiten nykter.
Citera
2016-02-24, 13:05
Medlem
Man funderar mycket och tänker mycket när man röker så helt klart vissa börjar skriva ner och få för sig saker som de vill dela med sig med andra om de sitter helt ensamma hemma och röker! Så i denna delen av forumet skulle jag bli förvånad om det var mindre än hälften av alla trådar som skapats när de rökt!
Citera
2016-02-24, 15:51
Medlem
h4cksl4shs avatar
Ne fan. Blir helt förlamad och bara glor på burken och gottar mig. Finns ingen kraft till annat haha
Citera
2016-02-24, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cyptrus
dom som hamnar i papperskorgen
Citera
2016-02-26, 21:44
Medlem
Sedan starten tror jag att 515 trådar har skapats pga det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in