Jag undrar hur många trådar ni tror skapats på flashback oavsett ämne som uppkommer för att någon rökt och funderat på saker för sig själv?
Som den här menar du?
Problemet med dom här bängideérna är att dom är väldigt sällan så djupa som man själv tror när man sitter där och flummar. Givetvis får man andra perspektiv av att röka men jag tror mer att man kan dra nytta av det när man sedan i nyktrare sinnesstämning tänker på saker. Det kan ge en mer nyanserad utsikt i det stora hela, tror jag.
Problemet med dom här bängideérna är att dom är väldigt sällan så djupa som man själv tror när man sitter där och flummar.
Givetvis får man andra perspektiv av att röka men jag tror mer att man kan dra nytta av det när man sedan i nyktrare sinnesstämning tänker på saker. Det kan ge en mer nyanserad utsikt i det stora hela, tror jag.
Ja, jag har tillverkat många låtar och loops under mina år, och på den tiden jag rökte så var det ju extremt coolt att vrida knobs och ställa in delay så man får tonerna rakt in i hjärnan, men att sedan mixa och mastra skiten nykter.
Man funderar mycket och tänker mycket när man röker så helt klart vissa börjar skriva ner och få för sig saker som de vill dela med sig med andra om de sitter helt ensamma hemma och röker! Så i denna delen av forumet skulle jag bli förvånad om det var mindre än hälften av alla trådar som skapats när de rökt!
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!