2016-02-23, 10:34
Medlem
Kanye West är enl. min mening en utav de mest överskattade publika personer, dock slagen av sin fru med hästlängder, som vi tillåter att kalla sig "kändis". Han har ju bland annat gått ut med att han funderar på att kandidera till presidentvalet fyra år fr.o.m. nu. Den länkade artikeln indikerar ju att han skulle bli USAs svar på Åsa Romson.

http://lunchtopicoftheday.tumblr.com...ark-zuckerberg

Men kan Trump, så kan väl vem som helst antar jag...
Citera
2016-02-23, 10:50
Medlem
elliot1990s avatar
Jag har svårt att förstå hur någon som West eller 50 cent för den delen kan vara skuldsatta. Varav 50 Cent filed for bankruptcy. Dom har verkligen lyckats leva upp sina tillgångar som ingen av oss här kommer att komma nära. Ge mig 4 miljoner dollar och jag kan leva ett bekvämt ekonomiskt oberoende liv i detta liv och tre liv framåt.

West bad om bidrag för att kunna forsätta investera i sina artistiska drömmar Äsch skit i donationer till afrikanska länder. Donera till West.
Citera
2016-02-23, 16:53
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Backlaidluke
Kanye West är enl. min mening en utav de mest överskattade publika personer, dock slagen av sin fru med hästlängder, som vi tillåter att kalla sig "kändis". Han har ju bland annat gått ut med att han funderar på att kandidera till presidentvalet fyra år fr.o.m. nu. Den länkade artikeln indikerar ju att han skulle bli USAs svar på Åsa Romson.

http://lunchtopicoftheday.tumblr.com...ark-zuckerberg

Men kan Trump, så kan väl vem som helst antar jag...
Kanye West Is Retarded
Citat:
Why aren’t more people making fun of Kanye West? Is it because he’s retarded? Who cares? That’s hilarious.
Citera
2016-02-25, 12:36
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elliot1990
Jag har svårt att förstå hur någon som West eller 50 cent för den delen kan vara skuldsatta. Varav 50 Cent filed for bankruptcy. Dom har verkligen lyckats leva upp sina tillgångar som ingen av oss här kommer att komma nära. Ge mig 4 miljoner dollar och jag kan leva ett bekvämt ekonomiskt oberoende liv i detta liv och tre liv framåt.

West bad om bidrag för att kunna forsätta investera i sina artistiska drömmar Äsch skit i donationer till afrikanska länder. Donera till West.

Negrer är ju erkänt korkade så det är väll inte speciellt förvånande. Men hans fru borde väll kunna ge honom lite bidrag om det inte vore för att hon upplever honom som smuts
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in