• 1
  • 2
2005-11-17, 01:24
Bannlyst
Provade häromdan att fritera en Milky Way. Resultatet blev väl inte direkt sensationsartat men att säga att det var äckligt vore att ljuga. Typ varm och mjuk Milky way med ett lager fritt utanpå. Nån gång kan man nog bjuda till om man vill vara off i dessertsvängen!
Citera
2005-11-17, 12:21
Awaiting Email Confirmation
Kanaljes avatar
Här friteras det friskt: http://rapidshare.de/files/7754049/acookstour.wmv.html
Citera
2005-11-17, 13:10
Medlem
speedracers avatar
jag må vara sjuk i huvudet, men det där såg jävligt gott ut. blir ju riktigt sugen.
Citera
2005-11-17, 16:31
Medlem
Cobra Styles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PhreakaliS
Jag har faktiskt provat att fritera både snickers och mars och det blir faktiskt väldigt gott. Äts helst tillsammans med glass

Hur gör du för att undvika att chokladen smälter ?
Citera
2005-11-17, 17:43
Medlem
OliTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cobra Style
Hur gör du för att undvika att chokladen smälter ?

Frityrsmet runt om godiset, går även att fritera glass och ost, förutsatt att man använder smet runt.
Citera
2005-11-17, 21:44
Medlem
alrunans avatar
Hon tv-kocken Nigella har doppat minibountys i frityrsmet och friterat choklad för hela slanten till nån tantmiddag. De verkade äta dem med god aptit. Låter lite småsliskigt tycker jag.
Citera
2005-11-25, 15:08
Medlem
Cobra Styles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OliT
Frityrsmet runt om godiset, går även att fritera glass och ost, förutsatt att man använder smet runt.

Ngn som har recept på käck frityrsmet till choklad ? Eller går det med standardsmet ?
Citera
2005-11-25, 16:26
Medlem
wonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alrunan
Hon tv-kocken Nigella har doppat minibountys i frityrsmet och friterat choklad för hela slanten till nån tantmiddag. De verkade äta dem med god aptit. Låter lite småsliskigt tycker jag.

Tänkte just nämna henne... minns när jag såg det avsnittet, jag kollar sällan på matlagningprogram. Jag tyckter inte det verkar särskilt aptitligt, fett på fett är inte min grej.
Citera
2005-11-25, 22:15
Medlem
Så länge man inte äter det ofta och i några större mängder så kan det nog vara gott. Speciellt varm med vaniljglass till. Friterad banan med glass har ju dom flesta ätit och detta är väl inte speciellt olikt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in