Var inne och kikade p Real dolls p ntet idag. Hittade en billig fr bara 150 dollar. Frgan r om det r vrt pengarna? Orkar inte med ensamheten lngre. Jag har varit singel fr lnge. Sedan r jag den typiska beta hannen. Average nice guy killen som inte r attraktiv fr tjejer. Ngon som testat en sn hr?
Men fr helvete... Hela sidan skriker scam. Du kommer att f en packe tegelstenar i en papplda och sen visar det sig att sidans ansvarige r en mlvakt i Nigeria.
Tnk efter sjlv... En Real Doll fr hundrafemtio dollar? r det rimligt?
Sidans domn gr via Wix, som r en gratistjnst s vitt jag minns. Det sger vl det mesta. Ska du kasta dina pengar i sjn s kan du skicka slantarna direkt till mig s fr du en pse grus... kanske.
Var inne och kikade p Real dolls p ntet idag. Hittade en billig fr bara 150 dollar. Frgan r om det r vrt pengarna? Orkar inte med ensamheten lngre. Jag har varit singel fr lnge. Sedan r jag den typiska beta hannen. Average nice guy killen som inte r attraktiv fr tjejer. Ngon som testat en sn hr?
Orkar inte med ensamheten längre ? Så fy köper en sexdocka, som att den på något sätt skulle få dig att känna dig mindre ensam ?
Näe, försök träffa en riktig tjej istället, om en tjej inte finner dig attraktiv då är de inte din typ av tjej helt enkelt.
Tro mig, det finns någon för alla, kanske har du för höga krav när du kollar efter en hona ? Du kanske kan ta en lägre stående med förutsättning att kunna slipa och forma henne med tiden ?
Realdoll är inte svaret, det kommer bara få dig att känna dig ännu mer misslyckad när du ligger där och bonkar på en plastdocka.
Du vet, även fula brudar behöver känna sig älskade, och många skulle ge vad som helst för att en kille skulle visa dem lite uppmärksamhet, så börja från botten och leta dig frammåt.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!