• 3
  • 4
2016-02-22, 16:13
Medlem
Sleeptalkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A.Ericsson
Snlla, kp inte den frlegade marxistiska myten att arbetare r vnster. Det har inte stmt sedan 1847. Riktiga arbetare sluter upp under nationalistisk flagg.

Fast ja, GAIS, aka GAYS r en riktig vnsterklubb.

Det finns vl bara tv svenska fotbollsklubbar som r utprglad vnster n idag - och det r Degerfors IF och just GAIS.
Ingen strre rikshemlighet, direkt.

Och Grningsmnnen gr det dom gr och alltid har gjort.

Det r absolut inget fel i det - fr det r bara att ge den extremt snikna skattesmitarhgern en jvla rak hger rakt av!

Arbetare r arbetare - och vnster.

Alltid oavsett.

Vackert s.

Och inte fan sluter de (arbetarna) hux flux upp bakom de helt hger- och snedvridna Sverigedemokraternas fanor ... bara fr att de kanske rkar ha rtt i sin enda hjrtefrga.

Fr ngon jvla heder finns det vl i arbetarrrelsen ven idag.
Citera
2016-02-22, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sleeptalker
Det finns vl bara tv svenska fotbollsklubbar som r utprglad vnster n idag - och det r Degerfors IF och just GAIS.
Ingen strre rikshemlighet, direkt.

Och Grningsmnnen gr det dom gr och alltid har gjort.

Det r absolut inget fel i det - fr det r bara att ge den extremt snikna skattesmitarhgern en jvla rak hger rakt av!

Arbetare r arbetare - och vnster.

Alltid oavsett.

Vackert s.

Och inte fan sluter de (arbetarna) hux flux upp bakom de helt hger- och snedvridna Sverigedemokraternas fanor ... bara fr att de kanske rkar ha rtt i sin enda hjrtefrga.

Fr ngon jvla heder finns det vl i arbetarrrelsen ven idag.

Eftersom jag sjlv bor i en bruksort typ som Degerfors s tippar ju jag p att de flesta arbetare p sdana stllen inte direkt r den sortens vnster som lskar utlnningar, tiggare och HBTQ fjanterier, i varje fall inte mnnen... Det r ju deras enda frgor nu fr tiden... Arbetarna och vlfrden gav de fan i efter Erlander.
Citera
2016-02-22, 22:00
Medlem
Lifeisnows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Utopiantos
Jag skrev till frfattaren p HD. Han svarade att de bda citaten som jag nmnde i min frra kommentar egentligen betyder samma sak. Polisens ledningscentral har fortfarande inte ftt ngon rapport om oroligheter under demonstrationen. S polisen som befann sig p plats verkar inte ha sett ngra oroligheter, och nnu mindre ngon attack.

Fast jag tror nd att det r fullt mjligt att ngra nationalister var p platsen och sa ngot till demonstranterna, men att polisen inte sg eller hrde det. Demonstranterna har frmodligen verdrivit och grtit ut i tidningen om hndelsen.
Dem verdriver om det mesta..oplitliga och naiva..och som antagligen testar droger lite fr ofta..
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in