• 1
  • 2
2016-02-20, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Upland
Nu beror det kanske dels på preferenser och dels på hur immuniserad man är, men ser jag en svartskalle bland 100 så tycker jag det är en för mycket. Du kanske istället är för öppen svenskhet och tycker att skattebetalarna skall stå för "internationella program" samt hålla käften?

Nåväl, mina besök skedde företrädesvis på 00-talet och det fanns ett tveksamt hostel på Vegagatan om jag inte minns fel bland annat.
Israeliska turister, btw, är väl internationellt kända för att vara drägg?

De invandrare som bor i eller rör sig i området är inte vad jag skulle kalla "kaosblattar", då de oftast är väldigt välanpassade, dvs integrerade/assimilerade, mestadels iranier(om man bara tar med utomeuropeiska invandrare). Arbetslösheten i Olivedal(och Linnéstaden) är väl kanske 2-3%.
Senast redigerad av Eaglesandshit 2016-02-20 kl. 16:41.
Citera
2016-02-20, 20:38
Medlem
Nån hobby-knarkande kokaintjej som inte betalt räkningarna till Mustafa&Co.?
Citera
2016-02-21, 01:59
Medlem
LasseFranGnestas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eaglesandshit
De invandrare som bor i eller rör sig i området är inte vad jag skulle kalla "kaosblattar", då de oftast är väldigt välanpassade, dvs integrerade/assimilerade, mestadels iranier(om man bara tar med utomeuropeiska invandrare). Arbetslösheten i Olivedal(och Linnéstaden) är väl kanske 2-3%.

många pundare och ''semi-kriminella'' som bor i området. är själv ifrån linne, dock inte just olivedal utan mer mot masthugget.

många föräldrar till barn som är sletna, och det är inte så mkt glitter och glamor som man tror. dock inget ''tufft'' område överhuvudtaget, men men
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in