Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-02-18, 13:17
  #1
Medlem
Sw333ts avatar
Väldigt dåligt med information i artikeln samt att den tyvärr är ifrån aftonbladet.
Säffle är väl känt för att ta emot flyktingar?
Är de en ensam galning/familjemedlem som tröttnat på kvinnans tjat?
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article22287581.ab
Citera
2016-02-18, 13:29
  #2
Medlem
Industrigatan 12 är adressen, fullt med n*grer på plats som pratar med polisen
Citera
2016-02-18, 13:30
  #3
Avstängd
Tibetanleguans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cuzen
Industrigatan 12 är adressen, fullt med n*grer på plats som pratar med polisen

Lägg upp bild då...
Citera
2016-02-18, 13:30
  #4
Medlem
Vitsigs avatar
jo Säffle fick väl runt en 300 raketforskare förra året så lite livligare blir det allt där borta.

Men det är väl skönt för lokaltidningen att ha något att skriva om.
Citera
2016-02-18, 14:05
  #5
Medlem
psflaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cuzen
Industrigatan 12 är adressen, fullt med n*grer på plats som pratar med polisen


Sökte på adressen och ålder 18-30.
1 svensk av 35.
Vad är det för typ av boende, vanliga lägenheter?
Citera
2016-02-18, 14:11
  #6
Medlem
Zaedrewss avatar
Industrigatan 14 ska visst var LSS-bostäder. Verkar vara ett rätt nedgånget område sett till bilderna. Oklart om det skett inomhus eller utomhus som det verkar. Annars stick i magen är det ju bara slumpen egentligen om det blir mordförsök eller mord.
Citera
2016-02-18, 15:20
  #7
Medlem
Krulssons avatar
Såväl Nya Wermlandstidningen som Värmlands Folkblad tar upp denna händelse på sina respektive websidor:

http://nwt.se/saffle/2016/02/18/kvin...kuren-i-saffle

http://www.vf.se/nyheter/saffle/kvin...kuren-i-saffle

Saxat ur Värmlands Folkblad:

"Enligt en kommunké från Centralsjukhuset i Karlstad är kvinnan förd till operation med stickskada i buken. Tillståndet beskrivs som mycket allvarligt."

Båda artiklarna kommer att uppdateras.
Citera
2016-02-18, 16:15
  #8
Medlem
Industri är ett jävligt sunkigt ställe! Bara utlänningar som bor där, åker man förbi nån gång står det alltid 20-30 Pers och grejer med bilar och skit! Tror hon hittades inomhus!
Citera
2016-02-18, 16:19
  #9
Medlem
FoxxHounds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ibracadabra89
Industri är ett jävligt sunkigt ställe! Bara utlänningar som bor där, åker man förbi nån gång står det alltid 20-30 Pers och grejer med bilar och skit! Tror hon hittades inomhus!
*Många utlänningar bor där. Inte enbart.
Citera
2016-02-18, 16:33
  #10
Medlem
Redas avatar
"Avspärrningarna borttagna".
Tyder väl på olycka eller självmordsförsök?
Citera
2016-02-18, 16:41
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reda
"Avspärrningarna borttagna".
Tyder väl på olycka eller självmordsförsök?

Hur tänkte du nu? Svårt knivskuren i magen eller buken ... hur skulle det kunna vara en olycka? Och om man inte är samuraj och begår harakiri är det nog väldigt ovanligt att man sprättar upp buken på sig själv om man vill begå självmord. Men allt är förstås teoretiskt möjligt.
Citera
2016-02-18, 16:56
  #12
Medlem
Redas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IvrigeIvar
Hur tänkte du nu? Svårt knivskuren i magen eller buken ... hur skulle det kunna vara en olycka? Och om man inte är samuraj och begår harakiri är det nog väldigt ovanligt att man sprättar upp buken på sig själv om man vill begå självmord. Men allt är förstås teoretiskt möjligt.

Jag tänkte att om avspärrningarna tas bort relativt snabbt och ingen GM är gripen eller eftersökt så kan det vara en olycka eller självmordsförsök. Det är inte bara teoretiskt möjligt utan också praktiskt möjligt. Men jag vet inte. Jag bara spekulerar efter de uppgifter jag har för att det stimulerar och tränar mitt intellekt.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback