2018-09-01, 13:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hannes.muller
Jag vet inget om Olin men att ta Wallmark med sig till Gotland var nog inte så lyckat. Det var nog ganska få som deltog i det där mötet som ville ha en försoning i grunden och nu har det blivit som det blivit - totalt kaos inför öppen ridå.

Faktiskt så att man verkligen skäms när journalister på gotlandstidningar helt privat frågar en vad det är för människor som ringer in skit om varandra för att få personliga fördelar. Jag skäms verkligen över detta bottenskrap en del av dem beter sig som. Värst är faktiskt det gamla gänget (Lundmark, Möller och deras "målvakt" Pettersson).

Det här fick mig omedelbart att tänka på Johan Österlunds kongresstal om att byta ut Malmö mot Åland. Byter vi ut Malmö så kommer Anders Olin inte tillhöra Sverige längre. JIPIIEE
Citera
2018-09-02, 18:21
Medlem
RickHunters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hannes.muller
Jag vet inget om Olin men att ta Wallmark med sig till Gotland var nog inte så lyckat. Det var nog ganska få som deltog i det där mötet som ville ha en försoning i grunden och nu har det blivit som det blivit - totalt kaos inför öppen ridå.

Faktiskt så att man verkligen skäms när journalister på gotlandstidningar helt privat frågar en vad det är för människor som ringer in skit om varandra för att få personliga fördelar. Jag skäms verkligen över detta bottenskrap en del av dem beter sig som. Värst är faktiskt det gamla gänget (Lundmark, Möller och deras "målvakt" Pettersson).

Porrstjärnan och den kvinnomisshandlande Elvis vad tycker du om dem?
Citera
2018-09-02, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RickHunter
Porrstjärnan och den kvinnomisshandlande Elvis vad tycker du om dem?

Jag tycker ingenting om någon - det är så många andra som är bra på det. :-)

Var faktiskt en person som är/var med i SD på Gotland som räknade upp precis allt vad som påstås om olika personer och avslutade med ett ganska nervöst skratt: Herregud, vad är det för sällskap jag hamnat i! :-)
Citera
2018-09-07, 10:19
Medlem
RickHunters avatar
Peter Wallmark beskrivs som gangster. Av icke politiskt aktiva

https://www.byggnadsarbetaren.se/sds-toppnamn-lurade-hantverkare-pa-lon/
Citera
2018-09-07, 15:50
Medlem
RickHunters avatar
Nu börjar stormedierna jaga Peter. Får se hur länge wallerstein och jomshof försvarar honom.

https://mitti.se/nyheter/stockholms-anklagas-byggfusk/?omrade=solna
Citera
2018-09-14, 13:26
Medlem
Charlotte Quensel blir alltså riksdagskvinna för Stockholm Stad.

1. Vem är det?
2. Varför har hon inte synts överhuvudtaget eller yttrat något?
3. Vad i helvete gjorde hon mot en partikamrat under SKLs konferens?

Fru Wallmark är ytterst upprörd över att inte ha fått vara med på riksdagslistan. Hon har därför försökt stoppa Katja Nyberg och Charlotte från att hamna där. Christina kan däremot inte för hela världen förstå att en kriminalinspektör på Noa och en ekonom/affärskvinna går före henne som varit sjukpensionär i 27 år och inte har någon utbildning alls.
Citera
2018-09-14, 13:44
Medlem
De blir alltså kf ledamöter.

1 Peter Wallmark
2 Linnea Vinge
3 Martin Westmont
4 Jeanette Malmström
5 Björn Larsson
6 Joakim Hedelin
7 Felix Byström
8 Bengt Herke

Peter är inte hög energi.
Linnea har gnällig röst.
Martin stammar av nervositet. 4 år i kf har inte lett till någon förbättring.
Jeanette har jag inte sett vara aktiv alls.
Björn Larsson, vem är det???
Joakim, vem är det?
Felix, tror han är ganska bra där. Kan vara bra med en ekonom där.
Bengt Herke? han är låg energi. La han inte någon motion om gratis hockeyutrustning?
Citera
2018-09-16, 20:43
Medlem
Johnnyutahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bra.att.veta
De blir alltså kf ledamöter.

1 Peter Wallmark
2 Linnea Vinge
3 Martin Westmont
4 Jeanette Malmström
5 Björn Larsson
6 Joakim Hedelin
7 Felix Byström
8 Bengt Herke

Peter är inte hög energi.
Linnea har gnällig röst.
Martin stammar av nervositet. 4 år i kf har inte lett till någon förbättring.
Jeanette har jag inte sett vara aktiv alls.
Björn Larsson, vem är det???
Joakim, vem är det?
Felix, tror han är ganska bra där. Kan vara bra med en ekonom där.
Bengt Herke? han är låg energi. La han inte någon motion om gratis hockeyutrustning?

Djungeltrumman går nu att Joakim Hedelin utmanar peter den store om gruppledarposten! Peter den store har bett sin mentor Henrik Vinge att ringa runt för att stävja detta.

Sanslöst vafan trodde ni när ni satte tre ungsvenskar i huvudstadens valberedning? Det är ju ”hög energi grabbarna” Findel, Tireland och Jacob Hagnell som sett till att det blev dessa personer.
Citera
2018-09-16, 20:44
Medlem
Johnnyutahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bra.att.veta
Charlotte Quensel blir alltså riksdagskvinna för Stockholm Stad.

1. Vem är det?
2. Varför har hon inte synts överhuvudtaget eller yttrat något?
3. Vad i helvete gjorde hon mot en partikamrat under SKLs konferens?

Fru Wallmark är ytterst upprörd över att inte ha fått vara med på riksdagslistan. Hon har därför försökt stoppa Katja Nyberg och Charlotte från att hamna där. Christina kan däremot inte för hela världen förstå att en kriminalinspektör på Noa och en ekonom/affärskvinna går före henne som varit sjukpensionär i 27 år och inte har någon utbildning alls.

Sällström var ganska tydlig under valkonferensen att Charlotte var inkvoteras som medelålderskvinna från centrala Stockholm . Charlotte är utbildningsansvarig på riksdagskansliet och har varit i en hel del konflikter under den tiden hon var aktiv kommunalt i Lidingö.
Citera
2018-09-17, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Johnnyutah
Djungeltrumman går nu att Joakim Hedelin utmanar peter den store om gruppledarposten! Peter den store har bett sin mentor Henrik Vinge att ringa runt för att stävja detta.

Sanslöst vafan trodde ni när ni satte tre ungsvenskar i huvudstadens valberedning? Det är ju ”hög energi grabbarna” Findel, Tireland och Jacob Hagnell som sett till att det blev dessa personer.

Spännande utveckling minst sagt.
Citera
2018-09-17, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Johnnyutah
Djungeltrumman går nu att Joakim Hedelin utmanar peter den store om gruppledarposten!
.

Kan inte stämma att Hedelin vill eller kan bli gruppledare. Det vore högst olyckligt om så blir fallet.
Jag har träffat nämnd Hedelin en gång på ett medlemsmöte, han kom fram till oss, en grupp på 3-4 personer under ett mingel och började konversationen med något sorts skådespel där han var hemlige Arne och han frågade oss om det fanns några monsterdiggare i bland oss. Alla vi som såg detta spektakel tittade på varandra och var frågande till om han skämtade eller om han var allvarlig. Hedelin sa då något i stil med "ursäktar ni mig nu ska hemlige Arne undersöka om det finns något kaffe". Alla frågade sig nog vad var det som precis hände. Ger absolut inget trovärdigt intryck. Möjligtvis är han komiker men absolut inte politiker.
Citera
2018-09-19, 13:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jocken14
Kan inte stämma att Hedelin vill eller kan bli gruppledare. Det vore högst olyckligt om så blir fallet.
Jag har träffat nämnd Hedelin en gång på ett medlemsmöte, han kom fram till oss, en grupp på 3-4 personer under ett mingel och började konversationen med något sorts skådespel där han var hemlige Arne och han frågade oss om det fanns några monsterdiggare i bland oss. Alla vi som såg detta spektakel tittade på varandra och var frågande till om han skämtade eller om han var allvarlig. Hedelin sa då något i stil med "ursäktar ni mig nu ska hemlige Arne undersöka om det finns något kaffe". Alla frågade sig nog vad var det som precis hände. Ger absolut inget trovärdigt intryck. Möjligtvis är han komiker men absolut inte politiker.

Det komiska är ju ändå att partitoppen håller den kriminella Peter Wallmark om ryggen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in