Det här är helt jävla sinessjukt.
Jag brukar skratta åt regeringens desperata flyktingboenden, men nu får jag knappt fram ett ord.
800 000 i veckan.
Nästan 300 miljoner på 1 år.
För att 2000 muslimjävlar ska komma hit till Sverige och bo på en Lyxkryssare?
SKOJAR NI MED MIG REGERINGEN??
300 MILJONER??
Vart fan är taket för Migrationsverket??
Är det Joakim Von Anka som är chef för Migrationsverket för dom verkar ju ha OBEFINTLIGT med resurser??
Skolan har ett tak.
Vården har ett tak.
Polisen har ett tak.
Varför i HELVETE har inte Migrationsverket det??
Fyfan jag hoppas verkligen att någon vettig människa sänker denna båt om den här otroligt idiotiska idé går i plan.
800 lakan per dygn. Och då räknas vi inte ens med kostnaderna för polis- och brandbilsutryckningar, personalkostnader, kostnader för mord- och våldtäktsutredningar etc. Spännande tider vi lever i.
Festligt att ens stad ligger i framkant i utvecklingen. Antog att något sånt här redan existerade eller var planerat annanstans när det dök upp i lokalnyheterna för några veckor sen men tydligen inte om reaktionen är nåt att gå efter.
Det försäkringsbolag som ställer upp på att försäkra denna båt skulle jag vilja veta vliket det är. Ännu mer skulle jag vilja veta vad försäkringspremien blir.
L o l
Det här är helt jävla sinessjukt.
Jag brukar skratta åt regeringens desperata flyktingboenden, men nu får jag knappt fram ett ord.
800 000 i veckan.
Nästan 300 miljoner på 1 år.
För att 2000 muslimjävlar ska komma hit till Sverige och bo på en Lyxkryssare?
SKOJAR NI MED MIG REGERINGEN??
300 MILJONER??
Vart fan är taket för Migrationsverket??
Är det Joakim Von Anka som är chef för Migrationsverket för dom verkar ju ha OBEFINTLIGT med resurser??
Skolan har ett tak.
Vården har ett tak.
Polisen har ett tak.
Varför i HELVETE har inte Migrationsverket det??
Fyfan jag hoppas verkligen att någon vettig människa sänker denna båt om den här otroligt idiotiska idé går i plan.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!