2016-03-08, 01:29
Medlem
orolig2000s avatar
vill minnas att detta par är rätt känt i byn?
eller har jag fel? namnen klickar iaf...
Citera
2016-03-12, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av orolig2000
vill minnas att detta par är rätt känt i byn?
eller har jag fel? namnen klickar iaf...

Ja, dom är ju rätt omtalade! Såg när han gav sin flickvän stryk igår. Ringde snuten då det var en jävla smäll i ansiktet. Han och hon bor på härbärget just nu vet jag.
Citera
2016-03-13, 21:38
Medlem
Nu är zigenarna ute efter AOs mamma. Hon har tydligen lurat dom på både pengar och droger. Kanske inte det smartaste man kan göra!

AO gömmer sig undan efter att ha hotat en Bandidos medlem i helgen.
Flickvännen urar runt i byns affärer och snattar. Typiskt pundare
Citera
2016-03-15, 22:05
Medlem
Sorgligt!! En till blåtira har hans tjej fått. Är det ingen som kan sätta dit han eller hur gör man?
Får ont i magen av att se det!
Citera
2016-03-17, 22:12
Medlem
Här har vi inavelskillen

https://m.facebook.com/alexoolsen

Och dubbel identitetskvinnan

https://m.facebook.com/anna.sundqvistt
Citera
2016-03-19, 15:30
Medlem
Dom bor i ett hus nu som ägs av en gubbe. Vet ej vart men gubben som sitter på ett hem just nu vet inte att dom har tagit sig in.
Väldigt konstigt!!
Någon som vet något mer?
Stället är i Fagersta iallafall! Skulle vilja sätta dit dom 2 äcklen så hårt.
Citera
2016-03-19, 16:01
Medlem
Heltutanklasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chickotor
Dom bor i ett hus nu som ägs av en gubbe. Vet ej vart men gubben som sitter på ett hem just nu vet inte att dom har tagit sig in.
Väldigt konstigt!!
Någon som vet något mer?
Stället är i Fagersta iallafall! Skulle vilja sätta dit dom 2 äcklen så hårt.

Kollade precis killens Facebook.. varför är han så farlig? Killen väger max 55 kg de e väll bara förklara läget för han o ta det därifrån? Kan inte tänka mig att den lilla pojken du skriver så illa om kan vara så farlig. Ärligt talat nu , du måste nog gå vidare eller konfrontera lilla myggan där :-)

Edit kollade in den där bruden också.. skit i dom bara hon va värsta grismamman lägg din tid på nått vettigt istället jag är säker på att du har nått viktigare att fokusera på istället för 2 wt bonnläppar
Senast redigerad av Heltutanklass 2016-03-19 kl. 16:04.
Citera
2016-03-19, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heltutanklass
Kollade precis killens Facebook.. varför är han så farlig? Killen väger max 55 kg de e väll bara förklara läget för han o ta det därifrån? Kan inte tänka mig att den lilla pojken du skriver så illa om kan vara så farlig. Ärligt talat nu , du måste nog gå vidare eller konfrontera lilla myggan där :-)

Edit kollade in den där bruden också.. skit i dom bara hon va värsta grismamman lägg din tid på nått vettigt istället jag är säker på att du har nått viktigare att fokusera på istället för 2 wt bonnläppar

Hehe är mest ute efter att någon sätter dit dom!
Vet att hon är en riktig grismamma haha!
Nu ska jag ta en öl och njuta av min lördagskväll
Citera
2016-03-20, 14:38
Medlem
echoones avatar
Okej! Men kan man inte gå hem knacka låtsas gangstrarna ta drogerna och pengarna?
Citera
2016-03-20, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av echoone
Okej! Men kan man inte gå hem knacka låtsas gangstrarna ta drogerna och pengarna?

Hur menar du nu?
Citera
2016-03-20, 16:08
Medlem
echoones avatar
Jag menar att man rensar upp lite eftersom polisen inte gör det och så får man lön för möda.
Citera
2016-03-20, 17:43
Medlem
Heltutanklasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av echoone
Jag menar att man rensar upp lite eftersom polisen inte gör det och så får man lön för möda.

Gör det du
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in