2016-02-15, 17:09
Medlem
eddee97s avatar
Som rubriken säger är det då dax för mitt sista sportlov och jag och några kompisar behöver förslag på saker man kan hitta på (Det ska vara Cannabis inblandat)
Vad jag själv hade tänkt var att dra till en sommarstuga och röka och laga god mat och vara med vänner. Vad finns det det för roliga saker ni kan komma på?
Citera
2016-02-15, 18:46
Medlem
Läs. Plugga.
Citera
2016-02-15, 18:55
Medlem
CheeseHDs avatar
Baka med röka.
Citera
2016-02-15, 18:56
Medlem
Halloween2s avatar
Är du såpass nere i knarket att ni inte kan komma på saker längre?

Åk till något äventyrsbad, ta jobb på ett asylboende. Hur ska vi veta vad ni kids gillar att göra?
Citera
2016-02-15, 19:07
Medlem
chaaans avatar
Ta med x-Box eller ps3 med sjysta spel som skate 2-3 alternativt andra spel som faller er i intresse.
Köp med mat för en vecka och ganja som ska räcka hela veckan.

Sen röker ni spelar tv spel, blir hungriga och lagar mat.
Efter maten kan ni ju alltid röka igen, och när ruset börjar dala så kan ni ju baka något gott och sen äta det och bli toksvängda igen.
Gör så om och om igen.

Glöm ej att dricka vatten.
Citera
2016-02-15, 21:26
Medlem
Puffpazzs avatar
Köp god mat och bra gräs, några bira också. Ni kommer nog inte ha tråkigt.
Citera
2016-02-16, 10:53
Medlem
Dra till chris
Citera
2016-02-16, 14:06
Medlem
NotBads avatar
Bli påverkad av det gröna sköna på något sätt du aldrig blivit förr. T ex baka brownies av de om du aldrig gjort det. Tyckte det var en bra idé att ta med lite bärs också. Vad som händer händer.
Citera
2016-02-16, 16:47
Medlem
Åk pulka i skidbacken, ca 70Km/h rätt in i en stolpe och tvärdö!

Nej justja det var cannabis och inte alkohol ni tänkte använda.
Hmm gör en myshörna och lyssna på spännande ljudböcker.
Citera
2016-02-16, 19:27
Medlem
Lysepinnes avatar
Asså shit grabben, vad är de för inställning du har till saker?

Citat:
Ursprungligen postat av eddee97
...mitt sista sportlov och jag och några kompisar behöver förslag på saker man kan hitta på (Det ska vara Cannabis inblandat)...

Forskningen säger att utvecklingen av hjärnan hos unga individer kan påverkas av negativt av cannabis samt leda till sänkt intelligens och jag tror fan du är ett praktexempel på det. Att bygga en hel veckas resa utifrån att ni vill göra saker som bara är roliga då ni har rökt holk är parkbänksalkisnivå.

Du kommer få fler tillfällen efter "sista sportlovet" att röka på. Det är ingen hets att behöva röka så mycket som möjligt på en vecka. Det kommer inte vara så fantastiskt som du tror att va bäng en hel vecka. Känner ni att ni behöver röka för att kunna ha roligt är det något som är riktigt snett.

Att planera en resa som kretsar till 100% kring att vara påverkad och hitta på aktiviteter är helt fel approach på saker och ting. Oavsett om det är en supresa till Ayia Napa eller att vara totalt bränd en vecka i någons sommarstuga. Visst om man vill röka lite eller dricka lite öl, men planera istället en vecka utifrån saker ni vill göra i nyktert tillstånd och sen när tillfället dyker upp rök och kröka lite, inte tvärt om.
Citera
2016-02-16, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lysepinne
Asså shit grabben, vad är de för inställning du har till saker?

Forskningen säger att utvecklingen av hjärnan hos unga individer kan påverkas av negativt av cannabis samt leda till sänkt intelligens och jag tror fan du är ett praktexempel på det. Att bygga en hel veckas resa utifrån att ni vill göra saker som bara är roliga då ni har rökt holk är parkbänksalkisnivå.

Du kommer få fler tillfällen efter "sista sportlovet" att röka på. Det är ingen hets att behöva röka så mycket som möjligt på en vecka. Det kommer inte vara så fantastiskt som du tror att va bäng en hel vecka. Känner ni att ni behöver röka för att kunna ha roligt är det något som är riktigt snett.

Att planera en resa som kretsar till 100% kring att vara påverkad och hitta på aktiviteter är helt fel approach på saker och ting. Oavsett om det är en supresa till Ayia Napa eller att vara totalt bränd en vecka i någons sommarstuga. Visst om man vill röka lite eller dricka lite öl, men planera istället en vecka utifrån saker ni vill göra i nyktert tillstånd och sen när tillfället dyker upp rök och kröka lite, inte tvärt om.

Det är inte lätt att vara fullfjädrad knarkare..
Citera
2016-02-16, 20:16
Medlem
ParafinnsParafannss avatar
Åk över till chriss och njut, drick öl och rök något fint hasch med dina vänner.
Ge en av dina vänner en bit för att han/hon smugglar hem 5-10gram riktigt fint röka till dig. Onödigt att ta risken själv ifall en av dina vänner ändå behöver en släng. Win win.

Annars kan ni alltid dra och fiska? Du skriver om en sommarstuga, det låter som en bra idé.

Passa på att leva nu när du är i dina bästa år!
Jag önskar dig ett bra sportlov.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in