Asså shit grabben, vad är de för inställning du har till saker?
Citat:
Ursprungligen postat av
eddee97
...mitt sista sportlov och jag och några kompisar behöver förslag på saker man kan hitta på (Det ska vara Cannabis inblandat)...
Forskningen säger att utvecklingen av hjärnan hos unga individer kan påverkas av negativt av cannabis samt leda till sänkt intelligens och jag tror fan du är ett praktexempel på det. Att bygga en hel veckas resa utifrån att ni vill göra saker som bara är roliga då ni har rökt holk är parkbänksalkisnivå.
Du kommer få fler tillfällen efter "sista sportlovet" att röka på. Det är ingen hets att behöva röka så mycket som möjligt på en vecka. Det kommer inte vara så fantastiskt som du tror att va bäng en hel vecka. Känner ni att ni behöver röka för att kunna ha roligt är det något som är riktigt snett.
Att planera en resa som kretsar till 100% kring att vara påverkad och hitta på aktiviteter är helt fel approach på saker och ting. Oavsett om det är en supresa till Ayia Napa eller att vara totalt bränd en vecka i någons sommarstuga. Visst om man vill röka lite eller dricka lite öl, men planera istället en vecka utifrån saker ni vill göra i nyktert tillstånd och sen när tillfället dyker upp rök och kröka lite, inte tvärt om.