2025-05-31, 00:00
Medlem
Smugumins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flugornas
Det undrade jag också över, hur separerar man giftigt botox till att kunna använda det inom skönhets industrin?
Om nu Botox är det giftigaste ämnet av alla?
Botulinumtoxinet skiljer sig inte mellan medicinsk botoxanvändning och det som produceras av bakterien clostridium botolinum. Det som skiljer är dock doserna och vart botoxet hamnar. Får du i dig toxinet i födan så kommer det tas upp och sprida sig till tex andningsmuskulaturen som gör att du blir andningsförlamad. Medicinskt injiceras botox i muskeln under kontrollerade former och har då endast lokal effekt.
Citera
2025-05-31, 00:43
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle-i-KBA
Du verkar vara lika smart som personen du har på din profil....
Han som skriver nedanför dig verkar förstå vad jag menade, självklart fattar jag att det antagligen inte är bra att få på fingrarna heller utan palsthandskar men det är ju ändå en stor risk att öh ha det nära huden även om det ska injiceras innanför huden

Jag har inte lyssnat på vad hon sa särskilt noggrant, det är roligare att höfta
Senast redigerad av Crapmagic 2025-05-31 kl. 00:45.
Citera
2025-06-02, 20:10
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps0.0
Haha, ja det är ust istället för ost, och unstdag istället för onsdag, men det är bara charmigt. Varför göra sig till som Sivan som säger sig älska Landskrona bara för att 08-or är förståndshandikappade och inte begriper sig på dialekter?

Programmet i sig är tyvärr en lekstuga numera, och jag orkar inte titta mer.
Jag tycker inte att den dialekten är charmig, inte en transkriberingsfråga

Ikvällens avsnitt ska Gunnar med vettet tända eld på en fis tydligen, och uppflammandet
ska ske i samma slowmotion takt som Gunnars tal

Var det några 7 åriga tjejer som uppmanades skicka in frågor under detta programs golden age?
Senast redigerad av Crapmagic 2025-06-02 kl. 20:15.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in