2023-04-16, 11:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetsskygg
Jag skäms inte ett dugg.
Nä för det måste man besitta ett visst IQ för att göra men du kan ju ifs inte rå gör att din farsa bokade på sin syrra så du efter nio månader såg dagens ljus
Citera
2023-04-16, 15:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av GosTilda
Nä för det måste man besitta ett visst IQ för att göra men du kan ju ifs inte rå gör att din farsa bokade på sin syrra så du efter nio månader såg dagens ljus
Nu tycker jag att du är väldigt barnslig. Allt jag säger är att jag inte diskriminerar människor bara för att de drabbats av en oturlig sjukdom. Jag har exempelvis en gång i tiden haft en flickvän som satt i rullstol. Det var inget hinder eftersom vi inte gjorde det till ett hinder.

Jag tycker att du kan hålla dina incestuösa fantasier för dig själv.
Citera
2023-04-16, 16:15
Medlem
Citat:
Nu tycker jag att du är väldigt barnslig. Allt jag säger är att jag inte diskriminerar människor bara för att de drabbats av en oturlig sjukdom. Jag har exempelvis en gång i tiden haft en flickvän som satt i rullstol. Det var inget hinder eftersom vi inte gjorde det till ett hinder.

Jag tycker att du kan hålla dina incestuösa fantasier för dig själv.
En elegant turnering…😁
Att man reagerar på uttrycket ”att bonka NG” har väl att göra med att det är ett rätt rått ordval, som används, om en så uppenbart hjälplös, sårbar och fortfarande attraktiv, kvinna. Sluskens favoritfantasi, liksom.
Att göra intryck på Flashback är en klen tröst för ett tigerhjärta, inget jag missunnar dig 😎
Citera
2023-04-17, 22:26
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rosalenin
En elegant turnering…😁
Att man reagerar på uttrycket ”att bonka NG” har väl att göra med att det är ett rätt rått ordval, som används, om en så uppenbart hjälplös, sårbar och fortfarande attraktiv, kvinna. Sluskens favoritfantasi, liksom.
Att göra intryck på Flashback är en klen tröst för ett tigerhjärta, inget jag missunnar dig 😎
Elegant turnering, inte alls! Det är sluskens favoritfantasi du pratar om, i sanning. En person som skulle tänka sig att begå ett sexuellt övergrepp på en ovetandes, sjuk eller på annat sätt försvarslös människa, går att jämställa med att begå ett sexuellt övergepp på ett barn, alternativt att våldta en annan sjuk eller inte tillräknerlig vuxen människa som inte är vid sina i sina sinnens fulla bruk. Det är inget annat än rent avskyvärt och ett absurt agerande som inte skulle fungera i något som helst normalt socialt sammanhang. Kalla det för vad det är, sjukt och vedervädigt...

Smöra inte för svinet!
Citera
2023-04-18, 00:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Elegant turnering, inte alls! Det är sluskens favoritfantasi du pratar om, i sanning. En person som skulle tänka sig att begå ett sexuellt övergrepp på en ovetandes, sjuk eller på annat sätt försvarslös människa, går att jämställa med att begå ett sexuellt övergepp på ett barn, alternativt att våldta en annan sjuk eller inte tillräknerlig vuxen människa som inte är vid sina i sina sinnens fulla bruk. Det är inget annat än rent avskyvärt och ett absurt agerande som inte skulle fungera i något som helst normalt socialt sammanhang. Kalla det för vad det är, sjukt och vedervädigt...

Smöra inte för svinet!
Oj vilken hög moralisk häst du sitter på då. Erkänn att du själv hade doppat den sure ifall tillfälle hade givits.
Citera
2023-04-18, 08:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin

Smöra inte för svinet!
Du är nog en riktig snuskhummer. Mtp historiken.
Citera
2023-04-18, 08:48
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ollonet
Ninas inhopp i Skånska mord som nersupen prostituerad är oförglömligt. Ernsthugo som mordbrännaren och mördaren Martin Svensson sitter på resturang och ska bjuda polarna på f.t.a.
Först äter vi, sen njuter vi.

Citera
2023-04-18, 09:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung

Var hon inte på smällen?
Citera
2023-04-18, 12:21
Medlem
Nia Knugen må ha/haft ett behagligt ansikte men knullvänlig har hon aldrig varit, såvida man inte går igång på smala höfter.
Citera
2023-04-18, 12:29
Medlem
Hon var lysande i rollen som ragata i Tomten är far till alla barnen.

Så oerhört tragiskt och sorgligt för Nina och hennes anhöriga. Usch vilken hemsk sjukdom.
Citera
2023-04-18, 13:11
Medlem
Ollonets avatar
:
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung

F.t.a till efterrätt för finsmakare.
Senast redigerad av Ollonet 2023-04-18 kl. 13:15.
Citera
2023-04-20, 11:36
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Oj vilken hög moralisk häst du sitter på då. Erkänn att du själv hade doppat den sure ifall tillfälle hade givits.
Är det att ha speciellt hög moral att inte prata om att knulla demenssjuka personer? Men ok, jag ber om ursäkt att jag dömde dig. Men om du inte sett dokumentärserien om alzheimers på SVT som Nina Gunke är med i, så rekommenderar jag dig att se den- att bli sugen på att knulla Nina Gunke är i alla fall inte vad som kommer i mitt sinne då jag sett den. Och svaret på din antydan om jag vill sätta på Nina Gunke bara tillfälle ges är nej, jag behöver nämligen inte ragga på alzheimerssjuka kvinnor för att få knulla.
Senast redigerad av Pinoputchin 2023-04-20 kl. 11:39.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in