2016-02-13, 23:59
Medlem
Tjena era tjare! Jag och fem andra grabbar ska ner till Ibiza i augusti. Vi r helt oerfarna nr det kommer till Ibiza samt Spanien. Vi r frmst intresserade av ns klubbliv, drav mlet med resan. Vi har redan bokat boende och flyg dr i en vecka.

Vilka satsiga klubbar br man g till?
Vad r priset fr intrde? (Frkp och kp i entren)
Finns dr ngra bra strippklubbar? I s fall vilka och var?
Hur r drogerna dr nere? Hur bra grejer r det? Exempelvis coks, MDMA och weed. Priser, vart man kan kpa e.t.c.
Hur r priserna p alkohol dr? Bde p klubb och i affr.
Vad br vran budget ligga p om vi vill ha det kul dr? (Obs vi r inte miljonrer!)
Hur br man g till hands fr bordsbokning/VIP p klubb? Priser, hur bra det r e.t.c.
Hur r tjejerna p Ibiza? Snygga, kta och sociala? r det enkelt att f hem ett snyggt hemslp?
Vilka andra roliga aktiviteter kan man gra dr nr man inte super/knarkar skallen av sig?

P.s. Till er som ber mig att googla svaren: behll det fr er sjlva

STORT tack p frhand!
Citera
2016-02-14, 02:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RaspadSistema
Vilka satsiga klubbar br man g till?
Vad r priset fr intrde? (Frkp och kp i entren)
Finns dr ngra bra strippklubbar? I s fall vilka och var?
Hur r drogerna dr nere? Hur bra grejer r det? Exempelvis coks, MDMA och weed. Priser, vart man kan kpa e.t.c.
Hur r priserna p alkohol dr? Bde p klubb och i affr.
Vad br vran budget ligga p om vi vill ha det kul dr? (Obs vi r inte miljonrer!)
Hur br man g till hands fr bordsbokning/VIP p klubb? Priser, hur bra det r e.t.c.
Hur r tjejerna p Ibiza? Snygga, kta och sociala? r det enkelt att f hem ett snyggt hemslp?
Vilka andra roliga aktiviteter kan man gra dr nr man inte super/knarkar skallen av sig?

Handla mat och alkohol i SPAR-butikerna som finns hr och var. Undvik ondiga utgifter. Ibiza r olikt resten av Spanien och maxar vad de kan ta av turister. Allt r dock tillgngligt och ltt att hitta, klubbpaket och biljetter sljs verallt p gatan. Tjejer = mnga britter. P dagen hng p strnderna. Fina och inte alls sunkiga som man kan tro.
Citera
2016-04-21, 20:23
Medlem
Tjena!

Jag och en kompis var dr frra sommaren, heelt magiskt haha
Ni fr nog brja spara lite redan nu, vi hade svrt att brnna mindre n 200/dag.D intrdet p dom bttre nattklubbarna ligger p 45-80, MEN! D kan ni rkna med en lineup fr kvllen som slr summerburst med hstlngder.
Drinkar 20-25, vatten 8 & en l 8-11.I butik r aloholen dock ngot billigare n hr. S vi bunkrade och frfestade p hotellet,drog till nattklubben efter 01.Nattklubbarna ppnar runt 22 och hller igng till 06/07 tiden. Vi var inte p ngon strippklubb,s har inget att nmna dr tyvrr.
Vi bokade heller inget VIP/bord d pengarna drog ivg bra redan.

Otroligt mycket britter p n, vi trffade bara ett par svenskar och ett gng norrmn under vran tid. Annars en hel del Spanskt folk och dom brudarna r inte att leka med Ni ska nog inte oroa er ver den biten.
Inte ver drogdelen heller..Det sljs i barer/resturanger/gatan/stranden/klubben, Ja verallt blev vi erbjudna. Mest E/MDMA/kola. Polarn och jag r dock inte fr snt, s ingen aning om kvalit d vi hll oss till sprit.

Biljetter till events p klubbarna gr redan nu att boka online, men det behvs nog inte. Vi var dock dr lite tidigt p ssongen(mitten av Juni) s kan vara strre tryck i Augusti.Annars Sljs biljetterna i stnd,barer,strander etc.

Natklubbar:

Amnesia- Fetaste klubben jag varit p. Om ni tycker om Trance mste ni hit. Varje Torsdag r det fullspckat Trance-Schema med Armin/Aly&Fila/Above&beyond etc.

Pacha- Grym klubb de med. Var dr nr Madeon&Martin Solveig lirade, annars kr dom mycke deep/minimal house som dom kr p resten av n nr de inte r ntt annat event.

Ushuaia- Var vi inte p, tyvrr.. Armin, Garrix & Avicii brukar ha sina fester dr om sommrarna 1 dag i veckan.

Space- Stor klubb, bra ljud. Dock inge musik fr vra ron. Deep/tech/minimal house. Carl Cox kr sin sista svng dr i sommar om ni r intresserad av snt.

Privelege- Vrldens strsta nattklubb, riktigt lckert! Dr bokar dom ofta Mainstream-artister och kr efter den stilen.

3/5 av dom nmnda klubbarna kommer ni frmodligen behva ka taxi till, ganska billigt dock.
Annars finns de gott om softa barer och mindre klubbar lite verallt! Beror helt p vilken musiksmak ni har.

Har inget tips p andra aktiviteter d vi inte gjorde annat n att festa & ta Sjukt jvla njd med vistelsen frvrigt, kommer absolut terbeska flera gnger. Vi hade sol 8 av 8 dagar.

Ha det superfett!
Citera
2016-06-03, 01:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qetrz
Tjena!

Ni fr nog brja spara lite redan nu, vi hade svrt att brnna mindre n 200/dag.D intrdet p dom bttre nattklubbarna ligger p 45-80, MEN! D kan ni rkna med en lineup fr kvllen som slr summerburst med hstlngder.
Drinkar 20-25, vatten 8 & en l 8-11.I butik r aloholen dock ngot billigare n hr. S vi bunkrade och frfestade p hotellet,drog till nattklubben efter 01.Nattklubbarna ppnar runt 22 och hller igng till 06/07 tiden. Vi var inte p ngon strippklubb,s har inget att nmna dr tyvrr.

Otroligt mycket britter p n, vi trffade bara ett par svenskar och ett gng norrmn under vran tid. Annars en hel del Spanskt folk och dom brudarna r inte att leka med Ni ska nog inte oroa er ver den biten.
Inte ver drogdelen heller..Det sljs i barer/resturanger/gatan/stranden/klubben, Ja verallt blev vi erbjudna. Mest E/MDMA/kola. Polarn och jag r dock inte fr snt, s ingen aning om kvalit d vi hll oss till sprit.

Biljetter till events p klubbarna gr redan nu att boka online, men det behvs nog inte. Vi var dock dr lite tidigt p ssongen(mitten av Juni) s kan vara strre tryck i Augusti.Annars Sljs biljetterna i stnd,barer,strander etc.

Natklubbar:

Amnesia- Fetaste klubben jag varit p. Om ni tycker om Trance mste ni hit. Varje Torsdag r det fullspckat Trance-Schema med Armin/Aly&Fila/Above&beyond etc.

Pacha- Grym klubb de med. Var dr nr Madeon&Martin Solveig lirade, annars kr dom mycke deep/minimal house som dom kr p resten av n nr de inte r ntt annat event.

Ushuaia- Var vi inte p, tyvrr.. Armin, Garrix & Avicii brukar ha sina fester dr om sommrarna 1 dag i veckan.

Space- Stor klubb, bra ljud. Dock inge musik fr vra ron. Deep/tech/minimal house. Carl Cox kr sin sista svng dr i sommar om ni r intresserad av snt.

Privelege- Vrldens strsta nattklubb, riktigt lckert! Dr bokar dom ofta Mainstream-artister och kr efter den stilen.

3/5 av dom nmnda klubbarna kommer ni frmodligen behva ka taxi till, ganska billigt dock.
Annars finns de gott om softa barer och mindre klubbar lite verallt! Beror helt p vilken musiksmak ni har.

Har inget tips p andra aktiviteter d vi inte gjorde annat n att festa & ta Sjukt jvla njd med vistelsen frvrigt, kommer absolut terbeska flera gnger. Vi hade sol 8 av 8 dagar.

Ha det superfett!

Sjukt bra info, tack fr svar!
Citera
2016-06-03, 01:37
Medlem
Hej! Var p ibiza sommaren -15. Hoppas du bokat i ibiza stad och inte snlat och tagit san antonio. Har du gjort det kommer du f umgs med fulla britter, ngot som inte jag iaf uppskattar. Du kommer betala mycket pengar dr nere, bara att kpa det och ppna plnboken. L kostar 12-14 euro och Redbull/vodka 23-25 euro. I matbutiken r det priser som i sverige p alkoholen, kanske ngot billigare.

Skall du festa r det p Ushuaia det startar, minns inte tiderna med topp djs spelar mellan 21-00, sen fr man snllt dra vidare.

Natklubbar som jag har varit p och kan rekommendera.

Amnesia

Pacha

Space

Privelege

Es pardise

Intrde kostar mellan 50-70 euro, biljetter kan kpas p gatan eller p klubben. Hoppas ni fr det roligt!
Citera
2016-06-15, 18:46
Medlem
KarlStefanovics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qetrz
Tjena!

Natklubbar:

Ha det superfett!

Ushuaia r grymt ett mste att beska enligt mig! Ni borde ven beska the zoo projekt riktigt coolt stlle med mnga sjuka utkldnader och sthej, mer deep house dock men grymt stlle!

Det bsta med att kpa billjeter p strnder/barer r att dom brukar ha paket priser typ bus till en fri bar innan och sen gr man till klubben, d kan man spara en slant om man gillar att krka.

Grym beskrivning av det mesta av ovanstende skrivare, blir mitt fjrde r i sommar, grym !

PS kp inget frutom fake ray ban av dom svarta lngst strnderna
Citera
2016-06-15, 18:52
Medlem
KarlStefanovics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marty87
Hej! Var p ibiza sommaren -15. Hoppas du bokat i ibiza stad och inte snlat och tagit san antonio. Har du gjort det kommer du f umgs med fulla britter, ngot som inte jag iaf uppskattar. Du kommer betala mycket pengar dr nere, bara att kpa det och ppna plnboken. L kostar 12-14 euro och Redbull/vodka 23-25 euro. I matbutiken r det priser som i sverige p alkoholen, kanske ngot billigare.

Skall du festa r det p Ushuaia det startar, minns inte tiderna med topp djs spelar mellan 21-00, sen fr man snllt dra vidare.

Natklubbar som jag har varit p och kan rekommendera.

Amnesia

Pacha

Space

Privelege

Es pardise

Intrde kostar mellan 50-70 euro, biljetter kan kpas p gatan eller p klubben. Hoppas ni fr det roligt!

Vill du undvika britter br du inte ens ka till ibiza.

Vljer du rtt stllen i San Antonio r det inte farligare n ibiza stad, jag har bott p bda stllena.

Plus vljer du san antonio kommer du ven undan lite billigare och det tar bara ca 20 min till ibiza stad och dom strre klubbarna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in