Tjena!
Jag och en kompis var dr frra sommaren, heelt magiskt haha

Ni fr nog brja spara lite redan nu, vi hade svrt att brnna mindre n 200/dag.D intrdet p dom bttre nattklubbarna ligger p 45-80, MEN! D kan ni rkna med en lineup fr kvllen som slr summerburst med hstlngder.
Drinkar 20-25, vatten 8 & en l 8-11.I butik r aloholen dock ngot billigare n hr. S vi bunkrade och frfestade p hotellet,drog till nattklubben efter 01.Nattklubbarna ppnar runt 22 och hller igng till 06/07 tiden. Vi var inte p ngon strippklubb,s har inget att nmna dr tyvrr.
Vi bokade heller inget VIP/bord d pengarna drog ivg bra redan.
Otroligt mycket britter p n, vi trffade bara ett par svenskar och ett gng norrmn under vran tid. Annars en hel del Spanskt folk och dom brudarna r inte att leka med

Ni ska nog inte oroa er ver den biten.
Inte ver drogdelen heller..Det sljs i barer/resturanger/gatan/stranden/klubben, Ja verallt blev vi erbjudna. Mest E/MDMA/kola. Polarn och jag r dock inte fr snt, s ingen aning om kvalit d vi hll oss till sprit.
Biljetter till events p klubbarna gr redan nu att boka online, men det behvs nog inte. Vi var dock dr lite tidigt p ssongen(mitten av Juni) s kan vara strre tryck i Augusti.Annars Sljs biljetterna i stnd,barer,strander etc.
Natklubbar:
Amnesia- Fetaste klubben jag varit p. Om ni tycker om Trance mste ni hit. Varje Torsdag r det fullspckat Trance-Schema med Armin/Aly&Fila/Above&beyond etc.
Pacha- Grym klubb de med. Var dr nr Madeon&Martin Solveig lirade, annars kr dom mycke deep/minimal house som dom kr p resten av n nr de inte r ntt annat event.
Ushuaia- Var vi inte p, tyvrr.. Armin, Garrix & Avicii brukar ha sina fester dr om sommrarna 1 dag i veckan.
Space- Stor klubb, bra ljud. Dock inge musik fr vra ron. Deep/tech/minimal house. Carl Cox kr sin sista svng dr i sommar om ni r intresserad av snt.
Privelege- Vrldens strsta nattklubb, riktigt lckert! Dr bokar dom ofta Mainstream-artister och kr efter den stilen.
3/5 av dom nmnda klubbarna kommer ni frmodligen behva ka taxi till, ganska billigt dock.
Annars finns de gott om softa barer och mindre klubbar lite verallt! Beror helt p vilken musiksmak ni har.
Har inget tips p andra aktiviteter d vi inte gjorde annat n att festa & ta

Sjukt jvla njd med vistelsen frvrigt, kommer absolut terbeska flera gnger. Vi hade sol 8 av 8 dagar.
Ha det superfett!