2016-02-14, 18:24
Medlem
Caravelles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MentalIstid
Vem är 15-åringen?

Även han är tydligen somalier.

Tur man inte inte bor i Alvesta, det samhället verkar ha spårat ur totalt. Mord (blattar), barnvåldtäker (blattar), åldringsbrott (blattar), inbrott (blattar), grov skadegörelse (blattar), taxirån (blattar), grov stöld (blattar), grova narkotikabrott, (blattar), grov misshandel (blattar), mobbing och hot (blattar).

Någon som kan se den minsta gemensamma nämnaren?
Citera
2016-02-14, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Caravelle
Även han är tydligen somalier.

Tur man inte inte bor i Alvesta, det samhället verkar ha spårat ur totalt. Mord (blattar), barnvåldtäker (blattar), åldringsbrott (blattar), inbrott (blattar), grov skadegörelse (blattar), taxirån (blattar), grov stöld (blattar), grova narkotikabrott, (blattar), grov misshandel (blattar), mobbing och hot (blattar).

Nu var ju GM svensk
Citera
2016-02-14, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Daanne93
Nu var ju GM svensk

Stämmer, dock är han typ halvdansk eller något sånt. Han umgicks dock nästan bara med invandrare och gick från att prata flytande svenska som barn till att bryta på arabiska och bosniska över en sommar. Detta var när han var liten och höll i sig och blev bara värre och värre.
Citera
2016-02-14, 22:33
Medlem
Findmypasts avatar
Citat:
Även han är tydligen somalier. Tur man inte inte bor i Alvesta, det samhället verkar ha spårat ur totalt. Mord (blattar), barnvåldtäker (blattar), åldringsbrott (blattar), inbrott (blattar), grov skadegörelse (blattar), taxirån (blattar), grov stöld (blattar), grova narkotikabrott, (blattar), grov misshandel (blattar), mobbing och hot (blattar).

Dina generaliseringar och ohämmade fördomsfullhet. Frågor på det?
Citera
2016-02-14, 22:51
Medlem
Caravelles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Findmypast
Dina generaliseringar och ohämmade fördomsfullhet. Frågor på det?

Jamen, mina uppräknade brottsparametrar stämmer ju. Mina släktingar bor där och kan validera samtliga punkter. Har du otur när du tänker?
Citera
2016-02-14, 23:01
Medlem
MentalIstids avatar
Citat:
Jamen, mina uppräknade brottsparametrar stämmer ju. Mina släktingar bor där och kan validera samtliga punkter. Har du otur när du tänker?
Ok, ämnet i den här tråden är ett mord där vi vet att GM är svensk. Vi har också fått reda på att dina släktigar i Alvesta inte gillar invandrare. Exakt var blir den informationen relevant här?
Citera
2016-02-14, 23:16
Medlem
Caravelles avatar
Citat:
Ok, ämnet i den här tråden är ett mord där vi vet att GM är svensk. Vi har också fått reda på att dina släktigar i Alvesta inte gillar invandrare. Exakt var blir den informationen relevant här?

Den är mycket relevant. GM är mycket riktigt svensk men är en halvkriminell whigger.

Stora delar av Alvesta är otryggt på grund av mångkulturen och alla de brott som följer i dess kölvatten.

När jag var yngre och besökte mina släktingar kunde tjejer gå berusade genom samhället på natten. Det gör tydligen ingen nu längre.

Många i den här tråden verkar ha svårt med läsförståelsen. GM är en produkt av sitt umgänge med mångkulturen.
Citera
2016-02-15, 06:21
Medlem
MentalIstids avatar
Citat:
Den är mycket relevant. GM är mycket riktigt svensk men är en halvkriminell whigger.

Stora delar av Alvesta är otryggt på grund av mångkulturen och alla de brott som följer i dess kölvatten.

När jag var yngre och besökte mina släktingar kunde tjejer gå berusade genom samhället på natten. Det gör tydligen ingen nu längre.

Många i den här tråden verkar ha svårt med läsförståelsen. GM är en produkt av sitt umgänge med mångkulturen.
Det är inte läsförståelsen någon har problem med, utan dina konstiga slutsatser. Exempelvis skriver flera som verkar känna GM väl att han har haft en väldigt trasslig uppväxt och t.o.m tidigare varit suicidal, men du drar slutsatsen att det i stället beror på någon defus invandrarkompis som vi inte ens vet att han har?
Citera
2016-02-15, 10:45
Medlem
Citat:
Det är inte läsförståelsen någon har problem med, utan dina konstiga slutsatser. Exempelvis skriver flera som verkar känna GM väl att han har haft en väldigt trasslig uppväxt och t.o.m tidigare varit suicidal, men du drar slutsatsen att det i stället beror på någon defus invandrarkompis som vi inte ens vet att han har?

Det är definitivt ej fastställt vem som är GM.
Det kan precis likaväl vara 15-åringen som 21-årige Alexander!
Citera
2016-02-15, 13:47
Bannlyst
Kan ni försöka ta reda på hur allt startade? Skulle vara intressant att veta. Är dom vänner båda två?
Senast redigerad av therefore 2016-02-15 kl. 13:54.
Citera
2016-02-15, 13:53
Bannlyst
Citat:

Är väl rätt relevant hur alvesta ser ut. Kan tycka det är intressant information eftersom jag aldrig passerar förbi där själv. Nu vet man, svenska gärningsmän med invandrar kompisar och alla springer runt med knivar och andra vapen upp till tänderna. #lägetialvesta check.
Citera
2016-02-15, 16:49
Medlem
MentalIstids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av therefore
Är väl rätt relevant hur alvesta ser ut. Kan tycka det är intressant information eftersom jag aldrig passerar förbi där själv. Nu vet man, svenska gärningsmän med invandrar kompisar och alla springer runt med knivar och andra vapen upp till tänderna. #lägetialvesta check.
Något säger mig att du inte är ett skit intressead av att veta hur det ser ut i Alvesta, utan att du har en ganska förutbestämd åsikt av hur du tror dig veta att det är. Jag ger mig inte ens in på ett försök.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in