Flashback bygger pepparkakshus!
2016-02-12, 20:27
Medlem
Letar efter ett café att plugga på kvällstid (minst till 23). Ungefär som café 60 men utan den ungdomsgård som råder där på kvällarna. Någon som vet något?
Citera
2016-02-12, 21:02
Bannlyst
varför måste du plugga så sent? cafe är väl rätt ruttet ställe plugga på? Studentpalatset måste väl vara bättre?
Citera
2016-02-12, 21:04
Medlem
MrEchozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KungKarl2
Letar efter ett café att plugga på kvällstid (minst till 23). Ungefär som café 60 men utan den ungdomsgård som råder där på kvällarna. Någon som vet något?

Centralstationen har några café som har öppen till ca 2200, men café ritazza( tror jag det heter har öppet till 24(onsdag- lördag)tror jag det va
Citera
2016-02-13, 00:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vostalikas
varför måste du plugga så sent? cafe är väl rätt ruttet ställe plugga på? Studentpalatset måste väl vara bättre?

Pluggar bättre på kvällen, fokuserar mer. Och studentpalatset har inte öppet så sent och också för steril och stel miljö för att jag ska kunna plugga där
Citera
2016-02-13, 00:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrEchoz
Centralstationen har några café som har öppen till ca 2200, men café ritazza( tror jag det heter har öppet till 24(onsdag- lördag)tror jag det va

Tack! Ska testa det
Citera
2016-02-13, 00:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KungKarl2
Tack! Ska testa det

Hotellobbys Mysiga som fan.
Citera
2016-02-13, 12:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av chemulen
Hotellobbys Mysiga som fan.
Får man sitta där om man inte är hotellgäst?
Citera
2016-02-16, 03:27
Medlem
AsburyPerks avatar
Många gillar ju att plugga och arbeta på Starbucks. Finns väl några i Sthlm nu. Bara att testa!
Citera
2016-02-16, 18:19
Moderator
rotadents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vostalikas
Får man sitta där om man inte är hotellgäst?

Ja, det brukar inte vara något problem. Det bästa är väl att gå till ett hotell som har bar etc. i lobbyn, om det enbart är en lobby med några stolar att sitta på om man väntar på någon kanske det inte är läge att sitta i flera timmar. Man lär vilja ha ett bord också. Men om det finns bar kan man få sig en kaffe och sitta och suga på den länge. Väldigt trevlig miljö tycker jag.
Citera
2016-02-18, 23:43
Medlem
PXfos avatar
Cafe 60 har ganska udda öppettider för att vara ett café.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in